SSSø Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Min definisjon er som følger: Å få orgasme inne i vagina eller som følge av [vaginal sex]. Litt strengt kanskje, men noe mindre enn det så hadde jeg følt meg snurt/snytt. F.eks en inn&ut hadde ikke fratatt med jomfrudommen min. 7370374[/snapback] Hva om man tar den ut og kommer ut over [insert object]? Min definisjon; minst 4 ganger ut og inn. Nei, har nok ingen definisjon, og ser heller ikke vitsen med en. Føler du deg ikke som jomfru så er du ikke det (med mindre du lider av noen følelsesproblemer og har litt rare følelser). Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Poenget var orgasmen, som er poenget ved sex. Du har et poeng der. Hva man føler seg som. Og jeg føler meg jomfru fordi ingen jente har gitt meg orgasme. Til ingens overraskelse så snakker jeg nå om gutter. Om jenters jomfruhet går på å blø eller ikke er bare "dumt". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Poenget var orgasmen, som er poenget ved sex. 7370488[/snapback] Bzzzt. Sorry Hans, wrong guess. Would you like to go for Double Jeopardy where the scores can really change? Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Haha eid SteffyBoy Og jeg føler meg jomfru fordi ingen jente har gitt meg orgasme. MRN, ikke si at du er 26 år og ingen jente noensinne har gitt deg orgasme? =O Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Min definisjon er som følger: Å få orgasme inne i vagina eller som følge av [vaginal sex]. 7370374[/snapback] Æææææææ jeg er jomfru ennå!! :!: (Definerer "inne i" som vaginalorgasme :! Til trådstarter... jeg tør påstå at du er i mellomsjikte, faktisk. Jeg ville ikke kalt deg _jomfru_. Du har vært "inne og hilst" Synes begrepet "jomfru" er vanskelig. En jente som har sugd masse, eller en gutt som har blitt sugd og fiklet med... er fremdeles "jomfru"? Blir veldig teknisk. Du er semijomfru Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) "jomfru f1 el. m1 (norr jungfrú, jumfrú, fra lty 'ung frue, adelsdame', i bet. 5 etter lat. Virgo) (...) 2 kvinne som ikke har hatt samleie hun var ugift, men ikke j- / j- Maria Jesu mor samleie (av *sam- og III *leie) (det å ligge sammen og ha) kjønnslig omgang" I følge ordboka er du ikke jomfru... Edit: Glemte et ord. Endret 27. november 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Få noen flere definisjoner på jomfru hentet fra wikipedia og ordbøker 'a, vil vite mer! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja. Trådstarter har heller ikke fått et bekreftende svar her. For vi har alle svart forskjellig Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Om man er jomfru helt til man får orgasme under et samleie, så er det jammen meg mange kvinnelige jomfruer langt oppi åra ja.... Det vil si at jeg var jomfru helt til jeg traff min nåværende samboer!! weeeee! *løpe ut i stuen og si at han bare kan stryke de andre jeg har vært med før han!* Endret 27. november 2006 av -Silje- Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hadde vært helt utrolig kjip måte å miste jomfrudommen på. Mener jeg. Oops, se hvem som er der inne. *ta ut* Jepp, det var den jomfrudommen... Så, jeg sier at du fremdeles er jomfru, om du ikke har gjort noe i mellomtiden. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så lenge du har penetrert dama er du ikke jomfru. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 jeg tror også det er slik at med penetrering, er man ikke jomfru lenger.. Men merkelig hvor masse forskjellige meninger det var om dette her da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Om noen spør så sier du bare at du har vært inni en jente. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er dere fremdeles kjærester så hiv dere rundt og fei all tvil av banen. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg mener du fortsatt er jomfru. Men tenker det ordner seg rundt neste hjørne Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bare meg eller høres det utrolig sært ut at man ligger ved siden av dama si naken uten å faktisk ha hatt sex med henne? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hehe, man kan vel si at du ikke har tatt jumfrudommen enda. den dagen du får utløsning har du nåkk greid det.. bedre lykke neste gang 7369540[/snapback] såvidt jeg vet er ikke orgasme en forutsettning for å være/ikke være jomfru. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Det blir for dumt at man må ha hatt orgasme for å ikke være jomfru lenger. Det er sjeldnere damene får orgasme enn guttene, så det ville være en urettferdig definisjon, så jeg går for at hvis paret har hatt sex, en viss stund, kanskje 5-10 minutter og at begge hadde det godt, men dem trenger ikke nødvendigvis hatt orgasme, da er dem ikke jomfru lengre. Endret 28. november 2006 av Databamse Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Kan man ikke bare si at det er som man mener selv? Jeg mener ikke at man må få orgasme for å ikke bli definert som jomfru lenger, men jeg mener heller ikke at det trådstarter gjorde var samleie. Men nesten. Hvis trådstarter vil si til kompisene sine at han ikke er jomfru mer, så kan han vel det, selv om det ikke var så ordentlig. Var faktisk borti samme situasjon jeg også. Men kalte meg selv jomfru helt til jeg følte selv at jeg ikke var det. (: BTW: geir_er_1337: Det er jeg helt uenig i. Det er fint at man blir litt kjent med hverandre på andre måter enn samleie, før man har det, og det er såvidt jeg vet helt normalt! Endret 28. november 2006 av Young Lust Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjør løpet ut neste gang, så er du sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå