Gjest Undrende og forvirret Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei. Her om dagen hadde jeg det veldig koselig med kjæresten min. Vi lå nakne og koste oss. Og jah,, vips så var penisen minn inni ho. Litt hvertfall. Det har vi aldri gjort før.. og vi stoppet med den ene gangen inn og ut Så jeg lurte på. Hvor langt inn må man egentlig ha kommet før man kan kalle seg jomfru lengre? Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) hehe, man kan vel si at du ikke har tatt jumfrudommen enda. den dagen du får utløsning har du nåkk greid det.. bedre lykke neste gang Endret 27. november 2006 av c-NOfx Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvordan er de greiene rent teknisk? Er det slik at hvist man er inni ei jente, så er man ikke jomfru da eller? Eller som c-NOfx sier? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Wikipedia (Norsk) sier følgende om "jomfrudom": "På moderne norsk brukes ordet om både menn og kvinner som ikke har hatt seksuelt samkvem." Caplex.no sier følgende om "jomfru": "jomfru (av ty. Jungfrau, ung frue). — 1. I nyere språkbruk seksuelt uerfaren og uberørt kvinne; møy. — 2. På 1800-tallet vanlig bet. på hushjelp, ekspeditrise e.l. — 3. Sjø., flat, rund trekloss med tre hull i som taljerep skjæres gjennom til stramming av vant og barduner; især aktuelt på seilskip. — 4. Tekn., stamperedskap, oftest i form av en massiv trekabbe, nederst beslått med jern og øverst forsynt med håndtak. — 5. Middelaldersk torturredskap, også kalt jernjomfru." Wikipedia (Engelsk) sier følgende: "Virginity is a term used to describe what a person has when he or she has not yet engaged in sexual intercourse. A person who still has his or her virginity can accordingly be described as being a virgin. In broader usage of these terms, they can characterize a state of unimpacted purity. This purity can be based around something's contents, such as a margarita being described as virgin when it lacks alcohol, or around a lack of experience, such as a player of bingo being described as virgin when he is a newcomer to the game. In other contexts, these terms can apply to someone who has not engaged in sexual activities in general." Hva som gjelder, er det bare fanden som vet. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Har det noe å si? 7369772[/snapback] Litt greit å vite om man er jomfru eller ikke. Hvis man er jomfru helt til man får utløsning, hva med sex der ikke begge parter kommer? Endret 27. november 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hehe. ja.. trådstarter får bare ta å ha et fullt samleie da då er han sikker Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ikke så jævlig hardt å definere da. Når du har kommet inni henne, om du så holdt ut i 4 sekunder, har du pult og er ikke jomfru. Trådstarter var akk så nær, men dog så fjern. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kan en admin sette opp en vote hvor det spør "Er trådstarter fremdeles jomfru?" ? :!: Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg vil vel si at du ikke er jomru i og med at hvis det at man skal "komme" er det som gjør utslaget om man er jomfru eller ikke, så vil jo mange jenter som har hatt opptilk flere samleier være jomfru siden mange ikke klarer å oppnå orgasme ved "vanelig" samleie Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Eldre folk ser på å få blowjob eller en runk som sex også. Så du får finne ut selv. Selv har jeg kommet ca. like langt som deg (Den lille generalen min er en stressa og redd jævel og orket ikke særlig lenge). Men føler ikke akkurat at jeg har hatt sex. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Eldre folk ser på å få blowjob eller en runk som sex også. Bare 19 år, så grupperer du meg som 'eldre'? Jaja... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Man må jo ikke komme inni henne for å ha hatt sex! Tror du alle jenter kommer første gang de har sex? De er vel ikke jomfru av den grunn? Men over til saken, syns én gang inn og ut er litt for lite. Semi-jomfru? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Når man får lyst å strekke seg etter sigarettpakken, da er man ikke jomfru lengre. Når man tenker på hva guttene blir å si på skolen dagen etter, da er man fremdeles jomfru. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 You ventured in, you got out. Congratulations, you're not a virgin! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har du had Sex? -Nei Ergo du er fortsatt jomfru... Når dere tar det fullt ut og holder på som kaniner kan man vell si at dere har brutt jomfrudommen... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Eldre folk ser på å få blowjob eller en runk som sex også. Bare 19 år, så grupperer du meg som 'eldre'? Jaja... 7369978[/snapback] Hehe, eldre folk og et par 19 åringer da Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg ville vel ikke akkurat kalle det sex det dere gjorde. Men et godt skritt på veien Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Trådstarter: Det er egentlig opp til deg å bestemme. Hvis du føler at du ikke er jomfru lenger, så er det bare å si at du ikke er det. Eldre folk ser på å få blowjob eller en runk som sex også. Bare 19 år, så grupperer du meg som 'eldre'? Jaja... 7369978[/snapback] Hva med å tørrpule med klær på, eller bli klådd på puppene? Kyss og klem også? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Min definisjon er som følger: Å få orgasme inne i vagina eller som følge av [vaginal sex]. Litt strengt kanskje, men noe mindre enn det så hadde jeg følt meg snurt/snytt. F.eks en inn&ut hadde ikke fratatt med jomfrudommen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå