Joachim_F Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Funcom har gitt ut nok en video fra Age of Conan, og denne gangen er det omgivelsene som vises frem. Les mer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Spennende! Disse viser steder Conall-dalen, som er det samme stedet vi får stifte bekjentskap med i videoen. Bildene finner du i vårt Conan-galleri. Jeg mener ikke å være pirken, Joachim, men du mente vel å skrive "stedet" der? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg kan ikke slutte å gjenta hvor mye jeg gleder meg til dette spillet:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg kan ikke slutte å gjenta hvor mye jeg gleder meg til dette spillet:-) 7369529[/snapback] Ikke jeg heller, spillet ser unektelig bra ut! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har gledet meg i rundt et år nå... Gaaah! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ser bra ut =) Bare ikke de gir det ut en måned for tidlig, og de har fikset alt det tekniske og ws-støtte osv. når det kommer ut =) (Regner ikke med at det skal være 100% bugfritt, men hater når spill kommer uten støtte for widescreen, hundre tusen bugs, lagg uansett hvor imba pc du har osv) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette ser bra ut ja Gleder meg virkelig.. Noen som har forhåndsbestillt enda? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Gleder meg virkelig.. Noen som har forhåndsbestillt enda? 7372411[/snapback] Er vel ikke så mange steder å forhåndsbestille ifra? Tror jeg bare har sett det på playX.no Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Begynner å se bra ut, men jeg lurer på hvor fritt det blir, med tanke på å bevege seg i landskapet. Har sett videoer hvor de har vist jungel, og det virker som det går en sti gjennom hele. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ser meget fint ut, men BTK sier noe der... Men vi får vente og se... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har det blitt bestemt noen dato da dette spillet kommer i hyllene? Jeg gleder meg til å prøve deg så jeg kan vurdere om Blizzard slutter å få pengene mine. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ca neste vår... Gjetter på open beta til våren/sommeren og utgivelse på høsten... Bedre å bli positivt overrasket enn skuffet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ha ha 20MB på 20 sekunder, elsker gamer serveren Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Begynner å se bra ut, men jeg lurer på hvor fritt det blir, med tanke på å bevege seg i landskapet. Har sett videoer hvor de har vist jungel, og det virker som det går en sti gjennom hele. 7374214[/snapback] Det kan jeg avkrefte. Områdene er svært åpne, og du kan gjerne gå akkurat hvor du vil i hvilken som helst retning i lang tid uten å møte på barrierer. Den stien du så i jungelen var -- nettopp -- en sti, men slike spill handler jo på mange måter å "explore off the beaten path". Det kommer naturligvis litt an på stedet også. Dalen dere ser i denne videoen er naturligvis "smalere" enn et ørkenområde vil være, men så skal det sies at du vil kunne klatre opp fjellveggene og finne alt fra landsbyer til monstre som lurer på fjellhyllene og på fjelltoppene. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Godt du avkreftet dette. Den stien så nemlig såpass bred ut, så ut som en path man måtte følge, kanskje mye pga. at det var såpass tett med vegetasjon rundt den, men det er jo gode nyheter da, kult at det er såpass mye med vegetasjon man kan bevege seg i også. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) BTK: Jeg vil anbefale deg å lese forrige ukens nyhetsbrev fra FC. Står mye bra om "Conall's Valley", hva som kommer til å skje der osv. Som f.eks konflikten mellom Cimmerians og Vanir folket. Der står det også om nettopp det du var redd for. Muligheten til å "explore" verdenen. Att man kan klatre opp de enorme fjellene. At man kan finne "hidden dungeons" osv. Noe jeg la merke til som jeg likte er att man vil merke stor forskjell i lyden når man er på veg opp. Det stod att man vil komme til å høre lyden av sterkere vind som suser forbi, som kommer over fjelltoppene. Mens man nede i dalen hører den samme vinden rusle i løv, i trerne osv. Gå inn på FC offisielle side så finner du ut hvordan du kan signere til Clan of Conan lett. Endret 28. november 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Spillet ser unektelig vakkert ut. Eneste tvilsomme var at fuglen ikke hadde hakka ut øynene på det liket som var spidda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg