baronKanon Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Etter å ha fått det for meg å være så sunn som mulig, har jeg bestemt meg for å kutte ut sukker og kaffe. Men jeg sliter skikkelig nå, ass. Har en sløvende susing fra viftene i arbeidsstasjonen min og jeg sitter med øynene på halv dim og er rimelig surrete. Alternativer? (nei, ikke cola, selv om vi har automat). Holder på å gå på veggen her... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hehe. Jeg har greid meg fint uten kaffe i hele dag jeg Har vel aldri hatt behov for det heller ta deg en joggetur på to min Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Battery eller en annen energidrink? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Alternativet er vel å sørge for at du får nok søvn slik at du ikke blir trøtt, selv på en kjedelig arbeidsdag! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 en kaffe tidlig på morgenen øker vist forbrenningen din, og er "sunt" å få i seg på morgenen. ta deg en kaffe på morgenen du Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Skal på spinning etter jobb i dag. Battery og annen energidrikk er og blir JÆVLIG og fullt av sukker. aklla: kan du bekrefte den teorien? Hvis så, skal jeg fyre igang espressomaskinen min igjen i løpet av et par dager Har (hadde) et fint morgenrituale med en shot espresso etter frokost. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Battery og annen energidrikk er og blir JÆVLIG 7369344[/snapback] Tss, etter noen uker blir det bare godt. Det er jeg et levende bevis paa. Og hvis du synes det er jaevelig, hvordan i alle dager kan du drikke kaffe? Det er vondt det! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Kaffe er godt, og naturlig! Energidrinker er kvalmende, søte og kunstige. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå var vel målet med dette å være sunn, så å gå over på energidrikker er vel ikke så lurt. Da kan man jo like gjerne bare holde seg til kaffen.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, slik som jeg har forstatt det, saa er ikke kaffe saa usundt. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Kaffe er en fin kilde til mageproblemer, så helt sunt er det vel heller ei. Men det er visstnok godt for tennene, selv om de SER stygge ut... Og å "gå over til" energidrikker er sånn ca. tusen uaktuelt. Med mindre man er 12 og tror at det er på tide å få i seg nok koffein så man kan dirre som et løpsk pressluftborr hjemme hos mor. Endret 27. november 2006 av baronKanon Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kaffe er ikke så usunt, bare pass på mengden. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, slik som jeg har forstatt det, saa er ikke kaffe saa usundt. 7369422[/snapback] Kan du kjoepe deg ett norsk tastatur? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvis du holder deg og kommer deg over den harde kneika skal tror jeg sukkeravhengigheten vil forsvinne. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kan du kjoepe deg ett norsk tastatur? 7369518[/snapback] Det gaar ikke ann aa faa kjopt et norsk tastatur i USA, og jeg gidder ikke aa betale mer i frakt enn det tastaturet koster for aa faa fraktet det hit naar jeg flytter hjem om 6 maaneder. Dessuten sitter jeg paa skolen naa, og jeg tror ikke skolestyret hadde vaert saa glad vis jeg hadde dratt med meg et tastur over alt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Skal på spinning etter jobb i dag. Battery og annen energidrikk er og blir JÆVLIG og fullt av sukker. 7369344[/snapback] Energidrikke smaker digg, bedre enn cola synes jeg..(drikker bare sukkerfri brus nå ^^) Kaffe er godt, og naturlig! Energidrinker er kvalmende, søte og kunstige. 7369401[/snapback] Energidrikke smaker deilig. Kjøper burn i norge bare for smaken. Hvis jeg skal holde meg oppe eller noe sånt så har jeg powerking, og redbull ekstrakt.(begge deler smaker digg). Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ta EN kopp kaffe før frokost skal øke forbrenningen. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kan du kjoepe deg ett norsk tastatur? 7369518[/snapback] Det gaar ikke ann aa faa kjopt et norsk tastatur i USA, og jeg gidder ikke aa betale mer i frakt enn det tastaturet koster for aa faa fraktet det hit naar jeg flytter hjem om 6 maaneder. Dessuten sitter jeg paa skolen naa, og jeg tror ikke skolestyret hadde vaert saa glad vis jeg hadde dratt med meg et tastur over alt. 7369715[/snapback] Da er det på tide å pugge ASCII-kodene til de norske bokstavene. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ta EN kopp kaffe før frokost skal øke forbrenningen. 7369756[/snapback] En kopp FØR frokost? Liker å ta den som en "dessert" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette er en sånn problemstilling som aldri vil slå meg. Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå