Gå til innhold

Hvordan klare seg uten kaffe på jobb?

baronKanon

Anbefalte innlegg

Etter å ha fått det for meg å være så sunn som mulig, har jeg bestemt meg for å kutte ut sukker og kaffe. Men jeg sliter skikkelig nå, ass. Har en sløvende susing fra viftene i arbeidsstasjonen min og jeg sitter med øynene på halv dim og er rimelig surrete. Alternativer? (nei, ikke cola, selv om vi har automat). Holder på å gå på veggen her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal på spinning etter jobb i dag. Battery og annen energidrikk er og blir JÆVLIG og fullt av sukker.

aklla: kan du bekrefte den teorien? Hvis så, skal jeg fyre igang espressomaskinen min igjen i løpet av et par dager :D Har (hadde) et fint morgenrituale med en shot espresso etter frokost.

Lenke til kommentar

Kaffe er en fin kilde til mageproblemer, så helt sunt er det vel heller ei. Men det er visstnok godt for tennene, selv om de SER stygge ut... Og å "gå over til" energidrikker er sånn ca. tusen uaktuelt. Med mindre man er 12 og tror at det er på tide å få i seg nok koffein så man kan dirre som et løpsk pressluftborr hjemme hos mor.

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar
Kan du kjoepe deg ett norsk tastatur?

7369518[/snapback]

Det gaar ikke ann aa faa kjopt et norsk tastatur i USA, og jeg gidder ikke aa betale mer i frakt enn det tastaturet koster for aa faa fraktet det hit naar jeg flytter hjem om 6 maaneder.

Dessuten sitter jeg paa skolen naa, og jeg tror ikke skolestyret hadde vaert saa glad vis jeg hadde dratt med meg et tastur over alt.

Lenke til kommentar
Skal på spinning etter jobb i dag. Battery og annen energidrikk er og blir JÆVLIG og fullt av sukker.

7369344[/snapback]

Energidrikke smaker digg, bedre enn cola synes jeg..(drikker bare sukkerfri brus nå ^^)

Kaffe er godt, og naturlig! Energidrinker er kvalmende, søte og kunstige.

7369401[/snapback]

Energidrikke smaker deilig. Kjøper burn i norge bare for smaken. Hvis jeg skal holde meg oppe eller noe sånt så har jeg powerking, og redbull ekstrakt.(begge deler smaker digg).

Lenke til kommentar
Kan du kjoepe deg ett norsk tastatur?

7369518[/snapback]

Det gaar ikke ann aa faa kjopt et norsk tastatur i USA, og jeg gidder ikke aa betale mer i frakt enn det tastaturet koster for aa faa fraktet det hit naar jeg flytter hjem om 6 maaneder.

Dessuten sitter jeg paa skolen naa, og jeg tror ikke skolestyret hadde vaert saa glad vis jeg hadde dratt med meg et tastur over alt.

7369715[/snapback]

Da er det på tide å pugge ASCII-kodene til de norske bokstavene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...