tinsley Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hallais! Jeg har en Cambrigde Audio DVD-89 spiller og et Samsung 40" R serie lcd tv. Her om dagen kjøpte jeg en QED hdmi kabel fra HIFI-klubben som jeg tenkte jeg skulle få et rimelig good bilde ut av. Men dengang ei, jeg plugget inn hdmi kabelen på tv'en og dvd spilleren og trykket play. Ingenting skjer på tven. Det står HDMI: "No signal" På fjernkontrollen til dvd spilleren er det en knapp der man kan veksle mellom DVI/HDMI output på spilleren, men den reagerer ikke. Når jeg bruker komponent kabel får jeg et strålende bilde. Hva kan være galt? Jeg har prøvd med 2 forskjellige hdmi kabler så det er ikke den. Noen som har en Samsung tv med hdmi? Takker Lenke til kommentar
martheo0o Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei! Jeg har samsung tv og skulle koble til pc, du må ikke trykke på pc i den menyen som kommer opp etter at du for eksempel har trykket på source, men på hdmi (1,2,3,4) spørs hvor du har satt den inn :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå