TorbjørnK Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 *Er, 16 år *Halv-interessert i data, men vil ikke ha noe hardware (altså skjermkort, ram osv) eller spillkonsoll. De største interessene er musikk og snowboard vil jeg si. Har allerede splittert nytt snowboard, bukse og hjelm. Kom til å tenke på det, jakke kunne jeg trengt. *Hørte av muttern at jeg kunne ønske meg noe til rundt 2000 kroner, tror det var snakk om at flere i familien skulle slå seg sammen for å kjøpe noe. Er helt clueless. 7483974[/snapback] Som du sa; Jakke evt. knallfete hansker Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bumper denne. 18 år gammel gutt som ikke har peiling på hva jeg skal ønske meg. Fikk alt skiutstyr nytt i fjor. PC får jeg om et halvt år som utflyttingspresang, og jeg gidder heller ikke å ønske meg noe stort a la TV eller anlegg før det skjer. Noen ideer? Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Utflyttingsgave; vil anta du bor for deg selv. Hva med ting til en evt. leilighet? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg bor ikke alene, men jeg kommer sannsynligvis til å flytte ut om et halvt år eller evt. 1,5 år (hvis jeg skal i militæret). Går på VG3 nå EDIT: Altså egner ikke slike ting seg helt ennå. Endret 8. desember 2008 av haarod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå