darkness| Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette er en samletråd for dere som lurer på hva dere skal ønske dere til jul. Følgende info trengs for at dere skal få gode svar: * Prisnivå * Hva interesserer du deg for * Hva har du fra før av Kun seriøse svar. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har ingen anelse hva jeg skal ønske meg til jul.. Er 15 år. Ganske interessert i elektroniske ting, fart og spenning. Skal helst være under 1000kr Ikke klær eller filmer. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva skal jeg ønske meg til jul av dama? Jeg hadde håpet på en Nintendo Wii fra elkjøp. Men jeg tviler på at hun gidder å stå i kø flere timer for å få tak i en. Jeg er veldig glad i dingser og ting jeg kan bruke til PCen. Men det må ha en nytte, ikke bare være totalt ubrukelig (I såfall skal det være en jævlig kul ting. smile.gif Er jo tross alt et lite barn i meg.) Lurte på å ønske meg et 5.1 anlegg til PCen. Men det virker som man må over 2,5k for å få et bra. Men om noen kan anbefale et på det varmeste skal det selvfølgelig vurderes. Gaven skal komme på rundt 2000,-. Har Xbox360 fra før, og de spillene jeg vil ha. Har en 32" HDTV som brukes til 360 og PC-skjerm. Jeg vil ha: Unyttige, kule dingeser. Nyttige dingser. Ting jeg kan bruke til PCen. Mp3-spillere er jeg ikke interessert i. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har ingen anelse hva jeg skal ønske meg til jul.. Har du noen konsoller eller interesse for spill? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hva skal jeg ønske meg til jul av dama? * Weekendtur til et romantisk sted * Har du alt av hardware til PC? (Mus, tastatur, harddisk, nok minne?) * Tegnebrett * Logitech Harmony (universal fjernkontroll) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har ingen anelse hva jeg skal ønske meg til jul.. Har du noen konsoller eller interesse for spill? Har interesse for det ja. Men blir for dyrt til å kjøpe ny konsoll, og har nok spill fra før.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hva med en skikkelig barbermaskin? Forutsatt at du ikke har det fra før da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Følgende info trengs for at dere skal få gode svar: * Prisnivå * Hva interesserer du deg for * Hva har du fra før av Er 18 år Prisen bør ikke overstige 500 Interesserer meg for data, spill, musikk, piano og andre ting Ønsker ikke spill Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva med en skikkelig barbermaskin? Forutsatt at du ikke har det fra før da. 7370968[/snapback] Har jeg fra før Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Interesserer meg for data, spill, musikk, piano og andre ting Ønsker du deg noen album? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vel, ja. Er bare ikke sikker på hvilket eller hvilke. :\ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Innse det. Ungdommen i dag er for bortskjemt. Dere har alt dere trenger Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nettopp. Jeg ønsker meg faktisk egentlig ingenting. Annet enn en hatt såklart. Men det må jeg nesten bare få penger til å kjøpe selv ettersom jeg må være med å prøve og finne en passende hatt. Så er absolutt ingenting jeg ønsker meg. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Er 15 år Jeg trenger både presanger som koster 200 kr og opp til 1800 kr. Jeg interreserer meg for data og spill. Har PC, tenkt en del på PC duppeditter. Jeg trenger også noe så ikke er så "nerdete" da noen sikkert helst vil kjøpe dette. Endret 27. november 2006 av Mott Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hva koster et fallskjermhopp? lurer på om jeg skal ønske meg det finner ikke på så mye å ønske meg egentlig. Føler at jeg har alt jeg trenger. Blir ofte til at jeg ønsker meg gavekort men gavekort er jo litt kjedelig da noen som vet om noen bra playstation 2 spill? skal kjøpe ps2 til helga. Liker ikke krigs spill og sånt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) hva koster et fallskjermhopp? lurer på om jeg skal ønske meg det finner ikke på så mye å ønske meg egentlig. Føler at jeg har alt jeg trenger. Blir ofte til at jeg ønsker meg gavekort men gavekort er jo litt kjedelig da noen som vet om noen bra playstation 2 spill? skal kjøpe ps2 til helga. Liker ikke krigs spill og sånt. 7372290[/snapback] Er det en fallskjermklubb i nærheten av deg? Det kan du sikkert finne ut med www.gulesider.no. Men uansett. Tror det koster en del. Endret 27. november 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har vel egentlig ingen anelse om hva jeg skal ønske meg til jul Jeg liker elektroniske ting,dvder,cder,klær osv, egentlig alt er interessant (bortsett fra kunst og kun se på ting som dokker og den slags shit) Jeg er 16 år - prisnivået burde være på rundt 1000 kr. Har en super pc, som jeg har bygd selv, så trenger ingenting til den eller innen pc(kun spill såfall) + at jeg har noen småting fra før, men ingenting av det nyeste (playstation 1 og gameboy har utgått på dato føler jeg), så bare fyr løs egentlig Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har vel egentlig ingen anelse om hva jeg skal ønske meg til jul Jeg liker elektroniske ting,dvder,cder,klær osv, egentlig alt er interessant (bortsett fra kunst og kun se på ting som dokker og den slags shit) Jeg er 16 år - prisnivået burde være på rundt 1000 kr. Har en super pc, som jeg har bygd selv, så trenger ingenting til den eller innen pc(kun spill såfall) + at jeg har noen småting fra før, men ingenting av det nyeste (playstation 1 og gameboy har utgått på dato føler jeg), så bare fyr løs egentlig 7442482[/snapback] Om du ikke har en spillkonsoll som er av nytt kaliber er det vel på tide å skaffe seg det. PS2? Muligens ikke det nyeste, men pytth. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hva koster et fallskjermhopp? lurer på om jeg skal ønske meg det finner ikke på så mye å ønske meg egentlig. Føler at jeg har alt jeg trenger. Blir ofte til at jeg ønsker meg gavekort men gavekort er jo litt kjedelig da noen som vet om noen bra playstation 2 spill? skal kjøpe ps2 til helga. Liker ikke krigs spill og sånt. 7372290[/snapback] Liker du bilspill? Burnout3 er knallgøy :!: Burnout Revenge er også ganske bra. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) *Er, 16 år *Halv-interessert i data, men vil ikke ha noe hardware (altså skjermkort, ram osv) eller spillkonsoll. De største interessene er musikk og snowboard vil jeg si. Har allerede splittert nytt snowboard, bukse og hjelm. Kom til å tenke på det, jakke kunne jeg trengt. *Hørte av muttern at jeg kunne ønske meg noe til rundt 2000 kroner, tror det var snakk om at flere i familien skulle slå seg sammen for å kjøpe noe. Er helt clueless. Endret 12. desember 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå