KimNK Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Alt det der går regelrett under prinsipp, ein PRS skal ikkje sjå slik ut eller ha slke specs, det tar vekk alt det særeigne ved merket. Huff. EMG 707 låter EMG, altså mongo kjedelig og tar vekk signaturen og all sjel i lyden. HFS gir EMG juling. Ein PRS skal og må ha 6 strenger, flamme eller quilt topp, standard stoptail eller flytande tremolo og stock pickups, eventuelt tilpassa passive. Endret 25. desember 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Usj. Blasfemisk. =( 1. 7str? 2. Dekkande finish på PRS, blæ. 3. Mongo stoptail, tar seg veldig dårlig ut. 4. EMG på PRS? :--| Verste eg har sett. Hot Fat Screams, jatakk. 7575168[/snapback] 1. Japp! 2. og 3. var det eneste bildet jeg fant av en 7 strengers PRS. 4. Åjada, om jeg ikke tar helt feil så er det montert EMG 707. Skulle låte fett, antar jeg. 7575233[/snapback] 1. 7 strengs PRS trengs ikke, det tar Meshuggah-gutta av seg med 8-strengs customs saker. 2. Stoptailen så grellalt ut. 3. EMG tar bort go'lyden og legger igjen drittlyd. I min mening. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jadajada, prinsippet var bare jeg fant en sju strengers PRS, så var jeg fornøyd. Skal si meg enig at bleksvart gitar er det mest kjedeligste som finnes og at stoptailen ser småjalla ut. Som sagt, jeg fant ikke bedre bilde. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Alt det der går regelrett under prinsipp, ein PRS skal ikkje sjå slik ut eller ha slke specs, det tar vekk alt det særeigne ved merket. Huff.EMG 707 låter EMG, altså mongo kjedelig og tar vekk signaturen og all sjel i lyden. HFS gir EMG juling. Ein PRS skal og må ha 6 strenger, flamme eller quilt topp, standard stoptail eller flytande tremolo og stock pickups, eventuelt tilpassa passive. 7575261[/snapback] Din er sprut! End of discussion! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Er ikke noe fan av sånne "spisse gitarer" nå spiller jeg bass også da så. Men den nyhus linka til er virkelig lekker. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Får skikkelig transistor-metal vibber av slike "SG" LTD-gitarer. Kiddies som har spelt i 2år, har kjøpt seg Marshall MG-stack og skal begynne å spele CoB gjennom V-ampen sin på Rectifier-modellering. Endret 25. desember 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Ville heller hatt en god Gibson SG anyday! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Eyh, pissfjes! Ingen har sagt noe om hvor god gitaren er. Det er designet jeg siktet til, og på den LTD gitaren er det barskt! Jeg har forresten arvet en slik Les Paul som hylo linker til av min far. Herlige greier Endret 25. desember 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Designet eg siktar til og. Dessverre. Og du har arva ein '59 LesPaul? Milliardærfamilie? (Og eg fikk med meg editen din. ^^ Reknar med du fjerna den for å unngå pes, men litt må du få. LesPaul er klassisk og tidlaust. ) Du skal få lov å legge ut bilder av den om du har lyst. Eg har i alle fall lyst å sjå. Endret 25. desember 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Har du liksom en '59 Les Paul? PRÆÆÆHÆHÆHÆHÆHÆ! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Ønsker meg PRSen til Satrucci_ jeg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Den er din mot ein strøken Stoptail C22 med samme specs. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Bare ett brekk det Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Gibson Les Paul Standard 2003 50's neck Parisienne Walkways-sustain alltid og overalt... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Designet eg siktar til og. Dessverre.Og du har arva ein '59 LesPaul? Milliardærfamilie? 7575939[/snapback] Farn min kjøpte en brukt en for 24tusen for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Bilder og serienummer (og bilde av serienummer), takk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Pix it for us. Hvis du gir oss bilde av deg og gitaren skal eg tru på deg, er kameraet ditt tomt for batteri eller hvis gitaren står på hytta er du dømt til eit liv i distesp3ckt, YO. This is serious shit. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 *trommevirvel* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Torpern har sett bilde og video av den før. Må nok beklage med bilde, for gitaren er hos faren min og jeg feirer jul hos moren min. Kan pixe litt neste gang jeg er der. edit: Og ang. designet. Tidløst - ja. Fett - nei. Lettere kjedelig - muligens. edit2: Oppbrukt - Ohyes! Endret 25. desember 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Uansett, 24k for ein '59? Har aldri sett 90% discount på ein slik gitar før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå