kallli Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 råeste/bete gitaren ever?.. [Emnetittel endret av moderator] Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Gitaren var tøff, sikkert et helvette å spille på dog. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tviler på at det der er noe særlig av kvalitet. Det er ofte billige fjortissgitarer med laber kvalitet som ser slik ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Haha...faen så schtøgg! Lenke til kommentar
kallli Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Tviler på at det der er noe særlig av kvalitet. Det er ofte billige fjortissgitarer med laber kvalitet som ser slik ut. 7368962[/snapback] spiller kanskje ikke gitar du? Lenke til kommentar
kallli Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Gitaren var tøff, sikkert et helvette å spille på dog. 7368951[/snapback] tja,,sier at dette er den beste da. men jeg syns den er kul..har en ltd selv behagelig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jo, har gjort siden barneskolen. Utseende på gitarer betyr null og niks for andre enn fjortiser som bare vil se kule ut. Jeg kan love deg at du finner en mye bedre gitar til samme pris som den der koster. Bedre picups og alt. Dessuten vil jeg tro at det er umulig å sette inn nye picups i den der uten å måtte levere den til en spesialist. edit: Til "spiller kanskje ikke gitar du?" Endret 27. november 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvorfor skifta du bilde? Lenke til kommentar
kallli Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hvorfor skifta du bilde? 7369033[/snapback] var det jeg hadde tenkt til og ha,,så ikke at jeg hadde tatt feill..flying bilde var rett under det bilde..gjorde det litt for så har ikke set.. skjønner at noen syns den andre var stygg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette er en god mannegitar: SPECS:• SET NECK CONSTRUCTION • 24.75” SCALE • MAHOGANY BODY • 3-PIECE MAHOGANY NECK • EBONY FINGERBOARD • MODEL NAME AT 12TH FRET • EMG 81 (B) / 85 (N) ACTIVE PICKUPS • VOLUME & TONE CONTROLS W/3-WAY TOGGLE • BLACK HARDWARE • GROVER TUNERS • EARVANA COMPENSATED NUT • TUNE-O-MATIC BRIDGE W/STRING-THRU-BODY • 24 XJ FRETS Lenke til kommentar
kallli Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Dette er en god mannegitar: enig der ..men sorry for i stad, hadde feil bilde..mn jeg bare elsker looken på flying v `en til hendrix.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Dette er en god mannegitar: BILDE SPECS:• SET NECK CONSTRUCTION • 24.75” SCALE • MAHOGANY BODY • 3-PIECE MAHOGANY NECK • EBONY FINGERBOARD • MODEL NAME AT 12TH FRET • EMG 81 (B) / 85 (N) ACTIVE PICKUPS • VOLUME & TONE CONTROLS W/3-WAY TOGGLE • BLACK HARDWARE • GROVER TUNERS • EARVANA COMPENSATED NUT • TUNE-O-MATIC BRIDGE W/STRING-THRU-BODY • 24 XJ FRETS 7369079[/snapback] Stygg som fy imo. Merklig usymmetrisk form, ugly matt svartfarge, og dødningshovud på toppen. Edit: leif. Endret 27. november 2006 av huf Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 enig der ..men sorry for i stad, hadde feil bilde..mn jeg bare elsker looken på flying v `en til hendrix.. 7369157[/snapback] Ja var det jeg mente, det er Gibson Flying V'en til Hendrix som han dekorerte med neglelakk Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Les Paul er fetest uansett. V-gitarer er for folk som prøver å se kule ut, men ikke klarer det... (og ja, Hendrix hadde en V, men han var da vitterlig kulest med sin Strat.) Lenke til kommentar
kallli Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Les Paul er fetest uansett. V-gitarer er for folk som prøver å se kule ut, men ikke klarer det... (og ja, Hendrix hadde en V, men han var da vitterlig kulest med sin Strat.) 7370081[/snapback] kanskje det, syns fortsatt v er kult, men det ikke defor vi har dette forumet diskusjon Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette er en god mannegitar:*bilde* SPECS:• SET NECK CONSTRUCTION • 24.75” SCALE • MAHOGANY BODY • 3-PIECE MAHOGANY NECK • EBONY FINGERBOARD • MODEL NAME AT 12TH FRET • EMG 81 (B) / 85 (N) ACTIVE PICKUPS • VOLUME & TONE CONTROLS W/3-WAY TOGGLE • BLACK HARDWARE • GROVER TUNERS • EARVANA COMPENSATED NUT • TUNE-O-MATIC BRIDGE W/STRING-THRU-BODY • 24 XJ FRETS 7369079[/snapback] Den var stygg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette er en god mannegitar: SPECS:• SET NECK CONSTRUCTION • 24.75” SCALE • MAHOGANY BODY • 3-PIECE MAHOGANY NECK • EBONY FINGERBOARD • MODEL NAME AT 12TH FRET • EMG 81 (B) / 85 (N) ACTIVE PICKUPS • VOLUME & TONE CONTROLS W/3-WAY TOGGLE • BLACK HARDWARE • GROVER TUNERS • EARVANA COMPENSATED NUT • TUNE-O-MATIC BRIDGE W/STRING-THRU-BODY • 24 XJ FRETS 7369079[/snapback] Jeg liker Gibson SG bedre.. Les Paul er fetest uansett. V-gitarer er for folk som prøver å se kule ut, men ikke klarer det... (og ja, Hendrix hadde en V, men han var da vitterlig kulest med sin Strat.) Det var et like dumt argument som at jeg skulle sagt at alle som spiller på Les paul prøver å være Slash eller Page, men klarer det ikke.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå har jeg null peiling på gitarer, men designmessing kan jeg vel uttale meg? Og jeg kan bare ikke fatte at folk syns den første gitaren der er noe fin, syns den ser ufattelig harry ut. Den svarte greien var 100 ganger finere. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4entry7326114 Capelli-gitarer er det god lyd på, samtidig som de ser meget bra ut. Vetikke hvordan det er å spille på dem selv da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå