Procli Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei. Noen som vet om det kommer til å være slik en julekalender med masse snacks iår også? Jeg sitter å sikkler litt på ukes tilbudet på netshop - Viewsonic 22" LCD VX2235WM skjerm - 3695,- kr! (jeg har en gammel 19 CRT - med blasse farger idag) Men hvis det viser seg at det kjøres slike knall gode dags tilbud fra alle nettbutikker, så kan det jo lønne seg å vente Men nå går jo tilbudet ut inatt.. (bestemme seg fort) Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 1) Priser på hardware synker hele tiden. Skjermen vil falle i pris. Spørsmålet er hvor fort. 2) Jeg tipper 3695,- er temmelig nært innkjøpspris, slik at det neppe er særlig mer margin å ta av, før prisene senkes fra produsent. Den koster uansett bare et par hundre mer "normalt", så du taper neppe mye på å vente. På den annen side er det et kurant tilbud, så trenger du skjerm nå, er det neppe noe vits i å vente med å kjøpe. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jaa... - du har et poeng dær Prisen er jo bare 300 kr mer når tilbudet "går ut". Men.. 300 kr er nå 300 kr (blir fort nåen halvlitere av det ser`ru) Får tenke litt i løpet av kvelden! Takk for innspill ihvertfall! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jaa... - du har et poeng dær Prisen er jo bare 300 kr mer når tilbudet "går ut". Men.. 300 kr er nå 300 kr (blir fort nåen halvlitere av det ser`ru) Får tenke litt i løpet av kvelden! Takk for innspill ihvertfall! 7369112[/snapback] Har satt alle innkjøp på vent jeg til jeg ser alle juletilbud og nyttårstilbud I fjord var det skremende priser av og til på noen steder like før julekvelden (de regna vell med at de fleste var blakke ) Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 *Bomp* Ingen som vet om det blir julekalender i år?? Er jo egentlig genialt siden man blir tvunget til å kjøpe hardware man ikke viste man bare måtte ha Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Only time will tell... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg skal hvertfall stikke av med et par premier på diverse julekalendere i år. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Konkuranse hver dag og mere premier enn tidligere tar gjærne litt brukt utstyr som premier også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå