Gå til innhold

Hardware.no julekalender i år også?

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet om det kommer til å være slik en julekalender med masse snacks iår også?

Jeg sitter å sikkler litt på ukes tilbudet på netshop - Viewsonic 22" LCD VX2235WM skjerm - 3695,- kr! (jeg har en gammel 19 CRT - med blasse farger idag)

Men hvis det viser seg at det kjøres slike knall gode dags tilbud fra alle nettbutikker, så kan det jo lønne seg å vente :hmm:

Men nå går jo tilbudet ut inatt.. (bestemme seg fort) :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Priser på hardware synker hele tiden. Skjermen vil falle i pris. Spørsmålet er hvor fort. :)

2) Jeg tipper 3695,- er temmelig nært innkjøpspris, slik at det neppe er særlig mer margin å ta av, før prisene senkes fra produsent.

Den koster uansett bare et par hundre mer "normalt", så du taper neppe mye på å vente. På den annen side er det et kurant tilbud, så trenger du skjerm nå, er det neppe noe vits i å vente med å kjøpe. :)

Lenke til kommentar
Jaa... - du har et poeng dær  :roll: Prisen er jo bare 300 kr mer når tilbudet "går ut". Men.. 300 kr er nå 300 kr (blir fort nåen halvlitere av det ser`ru)  :thumbup:

Får tenke litt i løpet av kvelden!

Takk for innspill ihvertfall! :)

7369112[/snapback]

Har satt alle innkjøp på vent jeg til jeg ser alle juletilbud og nyttårstilbud :D

I fjord var det skremende priser av og til på noen steder like før julekvelden (de regna vell med at de fleste var blakke :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...