kallli Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hørt mye tull om dette, selv tror jeg nok han sier sky, men hør på purple haze av jimi hendrix så får du høre excuse me while i kiss this guy? excuse me while i kiss the sky? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hørt mye tull om dette, selv tror jeg nok han sier sky, men hør på purple haze av jimi hendrix så får du høre excuse me while i kiss this guy? excuse me while i kiss the sky? 7368793[/snapback] Han sier sky, det der er blant de vanligste mistolkningene i musikkhistorien. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er kiss the sky. Teorien din er rimelig døfødt, hvis han først var noe annet enn hetrofil så må det ha vært bifil for fyren var glad i damer. Forøvrig så handler sangen Purple Haze om en akkord som Jimi syntes/føltes var fargen purpur. Lenke til kommentar
kallli Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Det er kiss the sky. Teorien din er rimelig døfødt, hvis han først var noe annet enn hetrofil så må det ha vært bifil for fyren var glad i damer. Forøvrig så handler sangen Purple Haze om en akkord som Jimi syntes/føltes var fargen purpur. 7368832[/snapback] oh så smart a..det er ikke min teori Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Teorien om homofili blir vel forsterket av at han lata som om han var homofil for å slippe militærtjeneste, og etter det jeg har hørt, så onanerte han også på en av hans overordnede, uten at jeg kan bekrefte det... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det var en tråd om misforståelser av sanger her en gang... Ihvertfall trodde jeg også han sa det helt til jeg leste tråden her på forumet. Kiss this guy har også en egen side: kissthisguy.com Lenke til kommentar
kallli Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Det var en tråd om misforståelser av sanger her en gang... Ihvertfall trodde jeg også han sa det helt til jeg leste tråden her på forumet.Kiss this guy har også en egen side: kissthisguy.com 7369719[/snapback] mye rare tekster man kan missforstå..hva heter du egentlig? siden du kaller deg kalli du også? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er hemmelig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Neida... Jeg heter Karl-Martin, men alle kaller meg Kalli så... Hva heter du da siden du kaller deg Kallli? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En annen ting som har fått folk til å tro at Hendrix var homofil var at han faktisk sa han var forelska i en annen mann i militæret, men dette sa han kun for å slippe å tjene i den Amerikanske hæren og bli sendt til Vietnam som cannon fodder. Han var som andre har sagt veeeeeldig glad i damer, og damene var glade i han Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Virkelig mye saklig diskusjon her. Hendrix var ikke homo så vidt jeg vet, men jeg har jo aldri spurt fyren.... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Selvfølgelig var Hendrix homo. Alle menn med lenger hår er selvfølgelig homo. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Selvfølgelig var Hendrix homo. Alle menn med lenger hår er selvfølgelig homo. 7370850[/snapback] Gimme a head with hair, long beautiful hair! Shining, gleaming, streaming, flaxen, waxen! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hørte sangen nå og han sier sky. Morsomt med sånne misforståelser, har desuten aldri hørt noen andre rykter om at han var homofil så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Var ikke sangen en tribute til hasj? Mener jeg har hørt noe rykter om det Kiss the sky? Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hørt mye tull om dette, selv tror jeg nok han sier sky, men hør på purple haze av jimi hendrix så får du høre excuse me while i kiss this guy? excuse me while i kiss the sky? 7368793[/snapback] TOSK...... er du kansje? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 såvidt jeg har forstått er det snakk om hasj ja... Kiss det sky går vel bare på å være veldig høy(rusa altså) Purple Haze er jo lilla røyk i huet hans, altså tar hasjen over huet hans. Han mister kontrollen over virkeligheten "don't know if i'm going up or down" Det er min tolkning ihverfall.. Han sier forøvrig help me.. kanskje han ville ut.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Roger Waters sang om en vegg.. Forbanna materialist. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 såvidt jeg har forstått er det snakk om hasj ja... Kiss det sky går vel bare på å være veldig høy(rusa altså) Purple Haze er jo lilla røyk i huet hans, altså tar hasjen over huet hans. Han mister kontrollen over virkeligheten "don't know if i'm going up or down" Det er min tolkning ihverfall.. Han sier forøvrig help me.. kanskje han ville ut.. 7375215[/snapback] Mener det jeg også, og man skal jo se litt merkelige farger når man er stein, uten at jeg har erfaringer med det. "Purple haze, on my mind" tyder jo på at det er i huet hans, og "Purple haze, all in my brain". "Actin' funny, but I don't know why" også. Og når han sier "Help me" og "It can't go on like this", jeg tolker det med en gang som om han synger om hasj og narkotika generelt, da det er et kjent faktum at Hendrix ikke var helt rein. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Selvfølgelig var Hendrix homo. Alle menn med lenger hår er selvfølgelig homo. 7370850[/snapback] helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå