Theo343 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg har såvidt begynt å forsøke å redde en del av tegnefilmene til dattern, men her er det mye riper osv. Jeg har brukt dvdshrink til nå men den stopper på minste feil og får CRC og cannot read. Hvilke programmer er bedre på slike oppgaver? EDIT: Samt at noen plater har begynt å få noen merkelige mønstre under beskyttelseslaget som nesten ser ut som kondens og forstyrrer lesingen. EDIT2: Tror jeg har funnet en bra kombinasjon av programmer som til slutt ser ut til å ha fixet bøygen for meg. Nå blir dattern glad! Endret 27. november 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har såvidt begynt å forsøke å redde en del av tegnefilmene til dattern, men her er det mye riper osv. Jeg har brukt dvdshrink til nå men den stopper på minste feil og får CRC og cannot read. Hvilke programmer er bedre på slike oppgaver? EDIT: Samt at noen plater har begynt å få noen merkelige mønstre under beskyttelseslaget som nesten ser ut som kondens og forstyrrer lesingen. EDIT2: Tror jeg har funnet en bra kombinasjon av programmer som til slutt ser ut til å ha fixet bøygen for meg. Nå blir dattern glad! 7368759[/snapback] Og hvis du forteller hvilke, vil andre også kunne dra nytte av innlegget ditt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg browset litt rundt i forum på doom9.net og kom frem til at denne kompbinasjonen var strålende. 1. RipIt4Me.exe 2. dvd decrypter 3. FixVTS.exe 4. DVDshrink (hvis ønskelig å tilpasse 1 lags DVD) Alle disse programmene jobber samme og du starter hele prosessen med "1 click for all tasks" på RipIt4Me.exe. Jeg klarte å ta 2 flotte backups av helt oppripa filmer med dette. FixVTS kan si ifra før den starter at du mest sannsynlig har riper på plata, og spør om du vil rippe igjen, men mine resultater om jeg bare fortsetter har vært prikkfrie. Så da fikk jeg altså reddet to filmer i går som ikke lot seg rippe alene med hverken dvd decrypter eller dvdshrink. PS! Husk å ha dvd decrypter og dvdshrink installert før du installerer ripit4me. Endret 28. november 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå