triumphadler Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 PCen min skal ha 1GB minne. Ser også slik ut i System Information. Men når jeg går inn i oppgavebehandling står det at totalt fysisk minne er ca 750 MB. Betyr dette at ca. 250 MB er delt med/brukes av skjermkortet? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 PCen min skal ha 1GB minne. Ser også slik ut i System Information. Men når jeg går inn i oppgavebehandling står det at totalt fysisk minne er ca 750 MB. Betyr dette at ca. 250 MB er delt med/brukes av skjermkortet? 7368452[/snapback] Virker slikt ja. Det kan stilles på i skjermkort programmet eller bios viss du har intrigert. Noen intrigerte kort kan ikke slikt stilles på Lenke til kommentar
triumphadler Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har nok integrert skjermkort, ja. Hvis jeg monterer et skjermkort i tillegg, må jeg inn og skru i bios da? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har nok integrert skjermkort, ja. Hvis jeg monterer et skjermkort i tillegg, må jeg inn og skru i bios da? 7368611[/snapback] jupp Bare husk og velg at agp/pci-e/pci står som første skjermkort eller så fikses det selv Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 BIOS er et slags program... Ikke noe du kan skru i Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 vanligvis ikke, setter du inn et eksternt skjermkort så disables det interne. Du kan med fordel redusere memory for internt skjermkort til 128MB (eller kansje 64MB?) Sjekk i manualen og bios instillingene. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 BIOS er et slags program... Ikke noe du kan skru i 7368645[/snapback] Bra poeng Før så måtte man flytte slike ting på hovedkorte for å få klokket cpu blant annet Det var en tind jeg likte Lenke til kommentar
triumphadler Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 BIOS er et slags program... Ikke noe du kan skru i 7368645[/snapback] Vet hva bios er. Vi pleier å si at vi er inne og skrur på ting når vi gjør endringer. Beklager, tenkte ikke på at det kunne misforståes. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 BIOS er et slags program... Ikke noe du kan skru i 7368645[/snapback] Vet hva bios er. Vi pleier å si at vi er inne og skrur på ting når vi gjør endringer. Beklager, tenkte ikke på at det kunne misforståes. 7368752[/snapback] Sjønte deg... bare litt morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå