Hansen92 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 skal fylle til servo olje på min Audi A4 Q 2003 modell. Har bare instruksjonsbok på tysk og med min skole tysk klarer jeg ikke å finne noe om hvilken type som skal brukes, bare at det er en spesiell. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 skal fylle til servo olje på min Audi A4 Q 2003 modell. Har bare instruksjonsbok på tysk og med min skole tysk klarer jeg ikke å finne noe om hvilken type som skal brukes, bare at det er en spesiell. Noen som kan hjelpe meg? 7368336[/snapback] Tror du må ha sånn spesiell hydraulikk olje eller noe, får det hos Møller Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 stemmer det.. koster ikke all verden - løp og kjøp! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Audi bruker en spesiell syntetisk servo olje, brukes vanlig ATF olje så ødelegges pakingene. Oljen må tilfedstille VW TL 52146 standarden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå