Notatblokk Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har/hadde et domene hos en leverandør, som jeg vil flytte fordi jeg har fått et mye bedre tilbud. Historien er som følger: Jeg sender mail og sier jeg vil flytte domenet. Da sier de at det er greit, men de trenger en oppsigelse av domenet hos dem, fra meg. Så jeg scanner inn og sender over (de sa det var ok å gjøre det på den måten), to ganger til og med, fordi jeg fikk litt treigt svar. Så spør jeg om de kan overføre domenet til den nye hosten (jeg har jo ikke peiling på hvordan dette fungerer), og de sier at den nye hosten ordne det. Ok, så han sender transfer request, men ingenting skjer. Den gamle leverandøren sier de ikke har fått noen. Den nye har pr. dags dato sendt fire transfer requests, og ingen av dem har gått gjennom og domenet mitt er fremdeles der det begynte. Og de sier at de ikke har fått noen forespørsel i det hele tatt. Så jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre. Jeg vil flytte domenet, for nå ligger siden nede, og jeg gidder ikke ha det hos noen som holder på sånn her. Dessuten har jeg jo sagt det opp, og jeg vil gjerne beholde domenenavnet mitt. Er det noen som har noen peiling på slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå