Vo0do0 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde håpet på en Nintendo Wii fra elkjøp. Men jeg tviler på at hun gidder å stå i kø flere timer for å få tak i en. Jeg er veldig glad i dingser og ting jeg kan bruke til PCen. Men det må ha en nytte, ikke bare være totalt ubrukelig (I såfall skal det være en jævlig kul ting. Er jo tross alt et lite barn i meg.) Lurte på å ønske meg et 5.1 anlegg til PCen. Men det virker som man må over 2,5k for å få et bra. Men om noen kan anbefale et på det varmeste skal det selvfølgelig vurderes. Gaven skal komme på rundt 2000,-. Har Xbox360 fra før, og de spillene jeg vil ha. Har en 32" HDTV som brukes til 360 og PC-skjerm. Jeg vil ha: Unyttige, kule dingeser. Nyttige dingser. Ting jeg kan bruke til PCen. Mp3-spillere er jeg ikke interessert i. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 USB-kontrollert "rakettkaster" som fyrer av skumgummiraketter? Tror den kan fjernstyres også. Tøff og helt unyttig. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 USB-kontrollert "rakettkaster" som fyrer av skumgummiraketter? Tror den kan fjernstyres også. Tøff og helt unyttig. 7368316[/snapback] Hehe. Jo. Har faktsik tenkt på den, eller noe i samme gata. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kan ikke du og alle andre som tror dere trenger egen tråd for å finne noe dere ønsker dere til jul, lage en felles tråd, eller få inspirasjon i de allerede "hva ønsker du deg til jul"trådene? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva med å ønske deg en samlepakke med alle Command and Conquer-spillene fra det første og til Red Alert II: Yuri? Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En 512mb mp3klokke med usbinngang Det er den ultimate dingsen. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hehe. Jeg er ikke så glad i RTS desverre. Og mp3klokke tror jeg ikke jeg har brukt for. Hører ikke på musikk når jeg er ute og går/reiser. Men tusen takk for gode forslag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bruk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=671521 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg