VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 sikkert flere enn meg her inne som får lyst på noe godt til kvelden når man ser film osv... Lurte på om noen her har noen gode råd? Jeg slutta med snop en stund og det gikk bra, men en gang mes snop, så får man sukkertrang med en gang Så lurer på om dere vet av noe som er sundt og veldig godt, som også er kalorifattig og som man ikke får så mye energi av, som man kan spise i blant når man får litt ekstra sukkertvang Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Agurk, grapefrukt og lignende - Noe søtt, noe syrlig osv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå på vinteren er det fint å spise klementiner. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hehe, anbefaler deg tørket aprikos i poser, de fleste matbutikker skal ha det. Tror ogå de har banan snacks. Mye å velge mellom Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Nå på vinteren er det fint å spise klementiner. 7368405[/snapback] Det er sant, bare de kunne hatt noen som ikke er grønne, bulkete og ødlagt, stein harde, sitron sure... Også frukt har en del kalorier, tenkte mer på noe litt kalorifattig (er vell ganske så bra med energi i frukt) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Te! Jeg sluker lett enhalv liter med mangoTe sent på kvelden (nå) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Gulerøtter er godt, selv om det kanskje ikke er supersøtt Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Mye te og gulerøtter er kos det Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Lemp innpå et eple eller tre. Tror neppe du tar noe særlig skade av å spise frukt og grønnsaker, hvertfall ikke når alternativet er smågodt. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vel... hvis du sløyfer kriteriet om at det skal være kalorifattig er det en masse mer man kan spise og samtidig er godt for kroppen Nøtter f.eks. Grønnsaker og dipp er sundt og godt Bruk lett yoghurt istede for rømme, personlig syns jeg det smaker bedre også. Det finnes også sånne sesam-stenger. Det er en del kalorier i dem og er kanskje ikke så bra som grønnsaker, men det er bedre å dippe dem enn potetgull i alle fall. Sukkerfrie godterier, pastiller (nye IFAen er jo knallgod ) og nå har mentos kommet med en sukkerfri variant også. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg spiser grønne oliven til tider, Fjerner vesken og har det på en talerken og snavler litt. er ikke det sunneste men.. 154 kalorier, 1g protein, 3,8gram karbohydrater og 15 gram fett per 100 gram Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 mye godt som kommer opp her Er det mye energi i kålrot? (denn gule kålen som brukes i rotgraut) Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det mye energi i kålrot? (denn gule kålen som brukes i rotgraut) Kan jeg ikke tenke meg. Vil tro at det er nærmest ingenting Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Og drikk gjerne en del vann, det kan hjelpe. Hvordan er det med dadler, er det veldig usunt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg spiser grønne oliven til tider, Fjerner vesken og har det på en talerken og snavler litt. er ikke det sunneste men.. 154 kalorier, 1g protein, 3,8gram karbohydrater og 15 gram fett per 100 gram 7415387[/snapback] Oliven i et et glass med martini o.l er snadder, ikke så sunt, men OK Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Mange nevner Te, dette inneholder vel en del Koffein, og det vil kanskje ikke være helt heldig for alle å helle i seg på kveldstid (?) Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Mange nevner Te, dette inneholder vel en del Koffein, og det vil kanskje ikke være helt heldig for alle å helle i seg på kveldstid (?) 7424528[/snapback] Te inneholder koffein, men ikke i lik mengde som i kaffe(gjelder sikkert ikke alle te-sorter), men mange hevder at te har en beroligende effekt,og derfor skal være fint om kvelden Forøvrig synes jeg frukt er fint om kvelden, men unngår grønne epler..myten sier at man får mareritt av dem Endret 4. desember 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Og drikk gjerne en del vann, det kan hjelpe. Hvordan er det med dadler, er det veldig usunt? 7424053[/snapback] Tørket daddel Næringsinnhold pr. 100g: Kcal: 307 Protein: 2g Karbohydrater: 72,6g Kostfiber: 8,7 Fett: 0,5g Fersk daddel Næringsinnhold pr. 100g: Kcal: 120 Protein: 1g Karbohydrater: 29g Fett: 0g Kostfiber: 1g Det er veldig høyt sukkerinnhold i dadler, i tillegg til jern og kalsium. Det som er bra med fruktsukker er at det ikke får blodsukkeret ditt til å gå bananas. Så du kan nok trygt fortsette å spise dadler i jula. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hehe, anbefaler deg tørket aprikos i poser, de fleste matbutikker skal ha det. Tror ogå de har banan snacks. Mye å velge mellom 7368419[/snapback] Banansnacks og tørkede aprikoser etc har veldig mye sukker, og er ikke kalorimessig sett et "sunnere" alternativ en godteri. Vanlig frukt er greiere, for vanninnholdet gjør at det blir mye mindre kalorier i forhold til mengden (og metthetsfølelsen). I tillegg er gulerøtter veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå