CannibalCorpse Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Skal snart flytte inn i en ny leilighet og der er det kabeltv fra UPC/Get med i leia, men jeg så at ved antenneuttaket i veggen (coax tror jeg) var det to ekstra uttak, en som så ut som en to-polet flat kontakt og en RJ11 eller RJ45 kontakt, så ikke så nøye etter. Den coax/antennekontakten og "flatkontakten" var på samme "monteringsboks" på veggen så det ser ut som de hører sammen. RJ11/45 kontakten var montert ved siden. Huseier ante ikke hva de var til:-). Men hvilke kontakter bruker UPC/Get kabeltv da? Bare coax antenneuttak? Huseier mente at RJxx kontakten ikke kunne være telefonuttak for det var montert et annet sted i huset. Kan jo være noe forrige leietaker har montert, men han kan ikke ha gjort det med kabelføringer i veggen og greier uten at huseier vet om det. Nå leverer jo UPC/Get internet over kabel, men der benyttes det jo ekstern splitter? Det jeg egentlig lurer på med innlegget her er rett og slett hvilke kontakter som er vanlig med UPC/Get kabeltv. Er nok analog linje regner jeg med. Edit: Ble kanskje litt feilplassert, men hvor burde det egentlig ligge? Edit: Kabeltv var innstallert av tekniker. Endret 27. november 2006 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå