olavh Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Noen som var på Start-Tufte IL på fredag 24. november, eller som har kommentarer til kamp\ resultat? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg syns det er bra at Tufte klarte å sette inn hele 5 mål. Nå vet jeg ikke noe om hvem som spilte for Start da, om det var førstelaget eller hvordan det var? Så ikke kampen heller, så jeg vet ikke så mye om den. Men Tufte er et herlig lag å se på uansett, så den var sikkert gøyal den kampen der. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 det må ha vært start lilleputt 7år eller noe. slippe inn 5 tuftemål er ikke bra Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Rosenborg var ikke så mye bedre. 8-4. De fikk "bare" dobbelt så mange mål, mens Start fikk 3 ganger så mange. (Ja, jeg heier på Start) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Rosenborg var ikke så mye bedre.8-4. De fikk "bare" dobbelt så mange mål, mens Start fikk 3 ganger så mange. (Ja, jeg heier på Start) 7424637[/snapback] Nå stod vel Steffen Iversen i mål for RBK, mens Espen Johnsen ble toppscorer ...han scora ihvertfall mange. Uansett, så er det nok meninga at Tufte skal score noen mål. Hele opplegget er jo lagt opp slik. Det meste er bestemt på forhånd av produksjonselskapet, rett og slett for å lage underholdning. Spillerne i RBK og Start stiller nok opp bare for moro skyld, og legger nok ikke mye seriøsitet i det. Personlig så ser jeg ikke helt poenget med Tufte IL. Var litt morsomt i begynnelsen (par første episodene). Snakker da om første sesongen. Mulig de har gjort noen endringer i konspetet i år, men har ikke sett på, så jeg veit egentlig ikke.... Pantera Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Når var den kampen? Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 var på start kampen,artisten erik faber stod imål så var ikke rart at han slapp in et par nej,pluss at det var to 12'åringer som spilte Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 vif spilte med 5 mot Tufte... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Når var den kampen? 7430273[/snapback] mot RBK? var ikke det 30. november? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå