Gå til innhold

ATI R600 avbildet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For min del kan kjøler se ut som en stor rosa panda, så lenge den ikke bråker;)

7369613[/snapback]

Ikke for meg, har foreldre som er arkitekter og derfra er jeg veldig fokusert på hvordan ting ser ut. Så en fet kjøler er en bonus for meg.

Endret av Håkki
Lenke til kommentar

En panda kjøler er ingen dum idè tror jeg.

Eneste som er synd med ati sin delay (ihvertfall for DAMMIT sin del) er at innen R600 kommer på markedet må det konkurrere mot G80 som allerede har vært på markedet en stund og hatt god tid på seg til å forbedre yield og dermed presse DAMMIT hardt på pris uten å selv tape så mye på det.

Lenke til kommentar

7369613[/snapback]

Ikke for meg, har foreldre som er arkitekter og derfra er jeg veldig fokusert på hvordan ting ser ut. Så en fet kjøler er en bonus for meg.

7369726[/snapback]

Kjøp et kabinett uten sidevindu, så løser det seg selv. Blir som kjøleskapet. Ingen bryr seg om hva som er baki der, bare man ikke ser det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F
Det blir spennende å se ytelsen, men også hvor varm den blir og hvor gode Linux-driverene blir.

7369859[/snapback]

Who cares? Linux kommer vel aldri til å støtte DX10 og dessuten kommer der ingen spill til det OS'et, så who cares?

Lenke til kommentar

7369613[/snapback]

7369726[/snapback]

Kjøp et kabinett uten sidevindu, så løser det seg selv. Blir som kjøleskapet. Ingen bryr seg om hva som er baki der, bare man ikke ser det..

7370977[/snapback]

nja, kabb med vindu er fetet + at hvis jeg vet at noe er fælt og jeg gjemmer det tenker jeg på det uansett. Stygg uvane.

Anyway, håper ATi får brikken ut fort nok så ikke nVidia får et for stort forsprang.

Lenke til kommentar
Anyway, håper ATi får brikken ut fort nok så ikke nVidia får et for stort forsprang.

Det har de jo alleredet. Om de sitter klare med en oppdatering ikke lenge etter r600 igjen så er det jo få som gidder å selge 8800 kortet sitt. Da blir det heller å vente på 8900.

Det er nokk også flere grunner til at ATI bruker så j.. lang tid.

Lenke til kommentar

nvidia fikk forsprang når X1800 ble sterkt forsinket. Men Ati har allerede tatt enormt innpå forskjellen her. Det er mange som venter på R600, mesteparten av de som kjøpte 8800 ville kjøpt det uansett. Men husk at high-end bare er en bitteliten del av markedet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle det katastrofe å være 4-6mnd forsinket, derimot sterkt forsinket. Selvf. jobber de med prosjekter langt frem i tid, men det går utover hele prosessen at et prosjekt er sterkt forsinket. Spesielt når det har kryssende teknologier.

X1900 var bedre enn 7900 så på den måten kan man vel si at det ikke gjorde noe at X1900 kom etter 7900. Er det samme tilfelle med R600 vs G80 så gjør det ikkenoe om den kommer litt senere, den er jo bedre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
AMD/ ATI har i alle fall et enormt press på seg, særlig når man ser hvor stort ytelseshopp nVidia greide å få till med 8800 kortene.

7369902[/snapback]

En 2x ytelsehopp fra forrige generasjon er ikke akkurat noe ATi aldri har klart før. Jeg tror nok den minimum være på høyde med G80. Muligens med et greit overtak med høy AA og HDR.

Lenke til kommentar
nvidia fikk forsprang når X1800 ble sterkt forsinket. Men Ati har allerede tatt enormt innpå forskjellen her. Det er mange som venter på R600, mesteparten av de som kjøpte 8800 ville kjøpt det uansett. Men husk at high-end bare er en bitteliten del av markedet.

Tja, men det går an å drite på draget selv om det ikke betyr at selskapet tar kvelden. For min del haddet jeg gjerne kjøpt R600 i steden, men de er for sene denne gangen også.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...