amiganostalgia Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg skulle installere nye openSuse og slackware 11. På opensuse er det 5 iso filer for installasjonen, så det jeg lurer på er om jeg kan rett og slett bare "pakke" ut filene slik at jeg brenner alt på 1 dvd? (64bit versjon) Slackware 11 er i dvd versjon heldigvis.. Endret 27. november 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er redd det ikke er så enkelt som det du foreslår. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Er det noen reelle muligheter for å spleise dette sammen da? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Fant en guide for å lage DVD av CD for OpenSUSE: Making a DVD from CDs This article tells you how to make a DVD from the CDs comprising the SUSE distribution. The procedure outlined here has also found to be applicable to the currently (as of 2006-Jul-07) downloadable preview of SLED 10. A SUSE user has written a program called makeSUSEdvd that can make the DVD in a very easy manner. First download the CDs. These can be either the Novell SUSE CDs or the openSUSE CDs (or the SLED 10 preview CDs). You do not need to burn them, just put them in one directory with only the 3, 5 or 6 CDs in it. You will need the root password. If you do not have that, the program is not good and you should do it by hand. Artikkelen har også guide for å lage dvd "for hånd", hvis ikke makeSUSEdvd programmet funker. Endret 27. november 2006 av olefiver Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Nå ser jeg det at det er jo faktisk en dvd versjon tilgjengelig der da. Men så var det å få lastet den ned uten feil på iso fila da... Skulle akkurat til å svare at dette så ut som barnemat til jeg kom til: Manually build a DVD from the CD-Set Warning This will not work with SUSE Linux 10.1 final and newer because it lacks signing the installation sources. edit: Menne.. Ja da går det så lenge jeg ikke gjør det på den manuelle måten som står der da, men bruker ferdige pakka som er linket til på sida der.. Synes dette var litt ulogisk å ha med når det er en sak som gjør det automatisk for deg.. Endret 28. november 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå