Karstenø Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Fra 29. november kan du lovlig laste ned filmer og TV-serier på samme måte som musikk, gjennom den norske tjenesten Film2home. Les mer Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvordan fungere denne tjenesten da... Hvordan format laster man ned i? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg vil tippe det er snakk om streaming med en eller annen god codec, likt en side jeg ikke husker navnet på som solgte norske filmer fra filmarkivet. Der kunne du streame den i ett døgn. Antageligvis vil det være en codec som finnes på maskiner som default, så jeg blir ikke overrasket på om det blir valget mellom wmv og mov. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 I følge FAQen på Film2Home.no, er det kun snakk om Windows Media. I tillegg må ein bruke Internett Explorer for å sjå filmane. Dei med Mac eller Linux/Unix vert dermed utelukka. http://www.film2home.no/no/faq.asp Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vel, den potensielle kunde er vel folk som bruker Windows XP og Internet Explorer. Viderekomne finner andre måter å se sine filmer og serier på. Men synd at de velger å legge seg på den linja der. Det virker over hodet ikke seriøst i år 2006. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vel, den potensielle kunde er vel folk som bruker Windows XP og Internet Explorer. Viderekomne finner andre måter å se sine filmer og serier på.Men synd at de velger å legge seg på den linja der. Det virker over hodet ikke seriøst i år 2006. 7369343[/snapback] Kulturo vil være tilstede på lanseringen på onsdag. Litt avhengig av hva som skjer der, vil det trolig komme en mer utførlig artikkel om konseptet etter det. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vel, den potensielle kunde er vel folk som bruker Windows XP og Internet Explorer. Viderekomne finner andre måter å se sine filmer og serier på.Men synd at de velger å legge seg på den linja der. Det virker over hodet ikke seriøst i år 2006. 7369343[/snapback] Kulturo vil være tilstede på lanseringen på onsdag. Litt avhengig av hva som skjer der, vil det trolig komme en mer utførlig artikkel om konseptet etter det. 7369869[/snapback] Hadde vært fint om dere tar med noe om kvalitet, funksjonalitet osv. og noen screendumps, men det har dere sikkert allerede tenkt å gjøre Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Kulturo vil være tilstede på lanseringen på onsdag. Litt avhengig av hva som skjer der, vil det trolig komme en mer utførlig artikkel om konseptet etter det. 7369869[/snapback] Hadde vært fint om dere tar med noe om kvalitet, funksjonalitet osv. og noen screendumps, men det har dere sikkert allerede tenkt å gjøre 7370029[/snapback] Skjermdumper kan jeg ikke love, iom. at dette ikke skal gjøres på våre egne maskiner, men jeg skal spørre om det er mulig å få tak i noe... EDIT: Det holder med en quote i hver post. Maks 2. Endret 28. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg