Gå til innhold

Erfaringer med XD.no?

Anbefalte innlegg

Bestillte ett par ting via jobben derfra på fredag og valgte efaktura. Denne skal ha blitt betalt av regnskaps kontoret på fredag men kanskje ikke registrert i banksystemet. Ikke no har skjedd med bestillingen enda. Har heller ikke mottatt svar på epost jeg sendte på fredag. Kan jo hende det er litt tidlig på dagen enda.. (11:42)

Håper ikke jeg har bestillt av en butikk med tvilsomt rykte eller noe så jeg får pepper av regnskapsfolka :D .

Noen som har erfaringer med dem?

Endret av josteinsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet var visst treghet i efaktura systemet. Regningen var batalt men XD hadde ikke mottatt bekreftelse på det. Sendte inn kvittering til en dame på økonomi avdelingen som skulle ordne det. har fremdeles ikke skjedd noe, men det gjør vel det snart.

Godt å vite at jeg har handlet ett trygt sted ihvedertfall. Vi har jo brukt MPX en del og det var visse likeheter i vareutvalget osv i de to butikkene.

Lenke til kommentar

Har det skjedd noe med ordren din? Jeg la inn en ordre 26.11, pengene gikk ut av min konto tidlig på dagen 27.11, alle varene var på lager, 30.11 ordren fremdeles åpen.

Kanskje det er meg som er bortskjemt av andre nettbutikker som sender varene samme dag. Uansett, skal du handle på xd.no bør du smøre deg med tålmodighet.

Hvis de har problemer med efakturaen, så kan de vel ta en konto utskrift et par ganger til dagen og fullføre de ordrene som de har fått betaling for.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestilte en DVD-opptaker fra XD den 10.12.2006, og betale den samme dagen. Ordren er fortsatt åpen i dag, så sendte en e-post til dem.

Svaret jeg fikk:

Hei

Vi har registrert at giroen er betalt og varen er gått til plukk.

Nå er det svært høy trafikk på vårt lager, så det være litt forsinkelse der også.

Med vennlig hilsen

Kundesenteret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...