Gå til innhold

Ønske om et par funksjoner i prisguiden

CrZy_T

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på om det hadde vært mulig å få et sorteringsvalg på "harddisk"-gruppen som gjorde at man kunne sortere etter pris pr gb. For de som skal sette opp større RAID-systemer så er det akkurat dette som er viktig der.

En annen funksjon som jeg også hadde ønsket og hatt er et sted hvor alle "Ukens tilbud" fra de forskjellige webshoppene samles og hvor man enkelt kan sjekke disse opp mot de vanlige prisene hos de andre webshoppene. Føler det er en del "dårlige" tilbud ute på ukens tilbud en del steder som mange ikke er klar over, og en slik "sammenligningsside" vil kanskje gi webshoppene et ekstra spark bak for å gjøre tilbudene enda bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

vi skulle gjerne gjort det mulig å sortere på spesifikasjoner og andre felter (slik som pris per GB) i prisguiden. Det er teknisk mulig, men vi har dessverre ikke fått implementert søkefunksjonaliteten for dette. Vi skjønner imidlertid at dette bør dyttes opp flere hakk på vår arbeidsliste.

Det var en Ukens tilbud-tjeneste her på forumet for en stund siden. Lever denne tjenesten/tråden fortsatt?

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Hei,

vi skulle gjerne gjort det mulig å sortere på spesifikasjoner og andre felter (slik som pris per GB) i prisguiden. Det er teknisk mulig, men vi har dessverre ikke fått implementert søkefunksjonaliteten for dette. Vi skjønner imidlertid at dette bør dyttes opp flere hakk på vår arbeidsliste.

7395514[/snapback]

Akkurat GB pr krone på disk og MB pr krone på RAM er vel noe som folk bryr seg mye om. Er vel ikke mye jobb å implementere en skitten løsning for akkurat de 2, men skjønner godt at dere vil prøve å få til gode løsninger fra dag1. Det er jo trossalt ingenting som er så permanent som en midlertidig løsning :p

Det var en Ukens tilbud-tjeneste her på forumet for en stund siden. Lever denne tjenesten/tråden fortsatt?

Mvh,

Amund

7395514[/snapback]

fjo! den var jeg ikke klar over faktisk :p Det slo meg også at dere kanskje ikke ville vært spesielt interessert i å ha en sånn ting da det fort ville blitt en "gratis" konkurrent til reklame, eller at dere måtte kjørt samme greie som prisguiden og ta betalt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...