Gå til innhold

Cabela's Alaskan Avdenture(X360)

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, har hørt om det ja. Hvordan det?

7368344[/snapback]

hva d handler om også videre...eventuelt en video eller noe sånn.

7368389[/snapback]

Det er som f.eks. Deer Hunter. Altså et jakt spill til X360. Jeg synes det ser ganske interessant ut, og vurdere å kjøpe det pga. prisen.

Video - Gamespot.com

EDIT: Du kan altså jakte på forskjellige dyr OG fiske :D

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Ganske greit spill egentlig, du kan også kjøre hundesledeløp der. Lasta det ned for å teste det til pc, men for min del blei det 1 time spilling før jeg ikke gadd mere. for det første så suger pcn min, og spillet var ikke bra nok, ble for arkade messig for meg. Men for de som liker ordentlige jakt spill ville jeg heller ambefalt Hunting Unlimited 4.

Lenke til kommentar
Hunting Ultimate 4 er vel ikke på konsoll? Og i dette tilfellet 360. Men takk for tipset :)

7368552[/snapback]

Det vet jeg ikke noe om. Ser dessverre ut til at man ikke får det til Xbox360

Det heter Unlimited og ikke ultimate :p

7368578[/snapback]

Haha... Jeg vet :p Skulle fikse på det, men glemte det helt :p Me so dysletisk.

Lenke til kommentar

Ha ha ha! For et artig spill :D

Sitat fra spillet ingame: "Way to go, it didn't suffer!"

...

JEG lo meg i alle fall i filler av det, tenker: for et fantastisk syn på dyra de har. Selvfølgelig, bedre enn i de gamle spillene, men der tenker du ikke over det, når du ikke har den dårlig samvittighetsfremkallende stemmen i bakgrunnen, eller er det bare meg :dontgetit: ? Jeg mener...: "wow, one shot kill, your good"... De kan jo like gjerne føje med: "Oh my God! You're the most coldblooded animal hater I've ever seen, and I've seen a lot, A LOT! Man, I'm glad I'm not THAT kind a person, geese...".

Håper noen skjønner hva jeg mener, risikerer å bli stemplet maniac i forumet. Det er alt for tidlig, alt for få poster skrevet :ph34r:

Anyone with me?

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

...

JEG lo meg i alle fall i filler av det, tenker: for et fantastisk syn på dyra de har. Selvfølgelig, bedre enn i de gamle spillene, men der tenker du ikke over det, når du ikke har den dårlig samvittighetsfremkallende stemmen i bakgrunnen, eller er det bare meg :dontgetit: ? Jeg mener...: "wow, one shot kill, your good"... De kan jo like gjerne føje med: "Oh my God! You're the most coldblooded animal hater I've ever seen, and I've seen a lot, A LOT! Man, I'm glad I'm not THAT kind a person, geese...".

Håper noen skjønner hva jeg mener, risikerer å bli stemplet maniac i forumet. Det er alt for tidlig, alt for få poster skrevet :ph34r:

Anyone with me?

7372079[/snapback]

jeg er med deg :yes:

Lenke til kommentar

...

Anyone with me?

7372079[/snapback]

jeg er med deg :yes:

7372168[/snapback]

Ha ha, digg å høre :!:

Var litt usikker på å poste eller ikke, de andre virket så positive til opplegget. Jeg mener det er litt av det samme som visordene sier: La heller folk TRO at du er en idiot enn å åpne munnen og bekrefte det!

I dette tilfellet er "du" jaktespill, og "folk" oss spillere. Selv om jeg syntes Deer Hunter-spillene så litt urealistiske ut så hadde jeg intet imot dem, FORDI de ikke kommenterte fyfyeriet du gjorde. Når det gjelder vanlige skytespill så er det så alment akseptert at det ikke engang er vits å drøfte. Min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Etter å ha sett alle videoene ser det ikke så verst ut, perfekt med jakt fra godstolen ;)

Noen som vet når det kommer ut?

7369519[/snapback]

I følge Gamespot.com var det september 2006. men på cdon.com ser det ut som det kommer til Norge 9.2.2007.

Lenke til kommentar

Grunnen til at stemmen gratulerer deg med at :

man drepte dyret med kun 1 skudd, betyr at dyret ikke måtte lide mer en nødvendig før det ble felt.

Men enig, så ut som en merklig form for jakt , hvor fjell pumpaer som bare kommer løpende fra alle kanter og skal ta deg?

Eller at man lissom snubler omtrent oppå et par tre hjorter, tviler på at slike dyr hadde latt seg blitt oppdaget av en sånn pustende og pesende dårlig kondis jakt mann som han i spillet var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...