Akidon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er kult.Hold kjeften på dere. Dere vet jeg har rett. 7408807[/snapback] Stakkar... Tenkte egentlig jaja har var det mye negativt om det stakkars kabinettet. Men det er jo faktisk rimelig HARRY. :!: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Det er kult.Hold kjeften på dere. Dere vet jeg har rett. 7408807[/snapback] Stakkar... Tenkte egentlig jaja har var det mye negativt om det stakkars kabinettet. Men det er jo faktisk rimelig KULT. :!: 7408865[/snapback] Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 folk har da forskjellige meninger... Jeg synes der var litt harry menmen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Ok, dere. Definer «harry», vennligst. Innerst inne er dere bare sjalu på mitt kickass-kabinett. Endret 2. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Skal du ha ett "luftig" kabinett kan du gjøre som jeg har gjort. Finner bilder her. 7407803[/snapback] Hvordan mekka du til det kabinettet? er det noe som selges ettellerannet sted eller hjemmemekka? Litt kult men ikke noe jeg kunne tenkt meg og hatt under skrivebordet mitt, men sikkert veldig kjekt om man er mye inni der og roter loathsome: unskyld men det var skamstygt Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 BMW = Pakkis bil Neon = Harry og fjortis Vindu = Litt harry Derfor liker ikke jeg ditt kabinett! Hadde det vært Audi, hadde det vært noe annet Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 lax da loathsome, forskjellige mennesker, forskjellige meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå