loathsome Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei, Har et P5B-hovedkort jeg gjerne ville slengt nyeste BIOS over på. Har ingen floppystasjoner tilgjengelig (doh, we're in 2006), så hva er alternativene? Prøvde å brenne BIOS-filen direkte på en CD, men den ville ikke vises i "ez flash manager" eller hva det nå heter (som ligger under BIOS). Hva kan jeg gjøre? Har en haug DVD-R samt et par CD-R CDer liggende og Nero, i tilfelle jeg kan gjøre noe der. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det finnes programmer som oppdaterer BIOS i windows. Det er det jeg har gjort. Sjekk ut hovedkortets hjemmeside. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva med USB nøkkel? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 P5b kortene kan du oppdatere biosen i bios på. Bare legg den nye biosen på en usb minnepinne. Og så starter du oz flash eller hva søren det heter i biosen Lenke til kommentar
butare Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har et Intel kort. Dette kortet oppdaterte jeg ved hjelp av en exe fil. Fungerte helt utmerket. Så sjekk leverandørens hjemmeside for å se om det finnes slike muligheter. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 man kan flashe bios fra cd/dvd, men man må laste ned et program, som jeg ikke husker hvor jeg fant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå