release Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg kjøpte for litt siden en laptop, men win xp pro forhåndsinstallert. Jeg har nå tenkt å lage en egen windows installasjon isteden for å bruke recovery CD eller lignende. Vil det være noe problem å laste ned en Win XP pro ISO, og bruke produktnøkkelen som var på en klisterlapp som fulgte med recovery CDene? Lenke til kommentar
spazeman Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvis det var en Dellmaskin du kjøpte, så kan du bare brenne ut en XPCD den ligger lagret et sted på harddisken... Lenke til kommentar
release Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hvis det var en Dellmaskin du kjøpte, så kan du bare brenne ut en XPCD den ligger lagret et sted på harddisken... 7367728[/snapback] Toshiba, mulig de har noe lignende, lå et image på maskinen første gangen jeg startet den i alle fall.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette går helt fint, jeg har foretatt samme prosedyre på X antall maskiner hvor jeg ønsker å bruke lisensen uten å få allverdens unødvendig dilldall installert sammen med operativsystemet ved bruk av recovery-skivene. Bare sørg for at du skaffer deg en OEM-utgave av Windows, og ikke Retail-versjonen. Skulle du være interessert kan jeg duplisere min engelskspråklige XP Professional OEM-CD og sende deg mot porto, ta i så fall kontakt via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå