Aetius Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 4 desember arrangerer Interfoto kurs i digitalt svart-hvitt, som omhandler alt fra fotografering til utskrift. Les mer Lenke til kommentar
nyland Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 kr 2500,- per deltaker. Dette inkluderer enkelt kursmateriale, kursbevis og en god lunsj. Det ser ut som et meget interesant kurs for de som har et firma som betaler morroa. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Tja, jeg har da betalt både to og tre ganger så mye for kurs, selv da jeg var sivilarbeider, uten å mukke (så mye i allefall) eller hatt en arbeidsgiver som betalte. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Stiv pris for oss fattige studenter og fattiglus, men gøy hadde det nok vært. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hadde dette vært en annen tid på året så hadde jeg faktisk vurdert å dratt. Men 4. desember havner mitt oppi eksamensforberedelsene for en student som meg. Pluss at de gjerne kunne hatt en evt. studentrabatt. Håper vi får mer info på akam om flere kurs. Eller evt. en tråd her på forumet om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg