Noname Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hei.. jeg håper dere klare å hjelpe meg... En venn av meg har win XP.... igår skrudde maskinen automatisk av..også ble c: borte... :s jeg har prøvd HD'en på min maskin. jeg ser den i manage.. som en helt ny HD. Er det mulig å få C: tilbake ut å miste dataene? noname Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Skulle gjerne hatt litt mer informasjon om hva som skjer når han starter opp maskinen igjen. Når du sier at den ble borte hva mener du egentlig? Finner ikke maskinen den i oppstarten? Hvordan ser du HD på din maskin? Kan du lese filene? Når du sier at den dukker opp som en ny HD, mener du da at den ikke viser noe? Er det en IBM? :razz: Lenke til kommentar
Noname Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 hei... jeg fant et program som kunne få tilbake dataene :smile: GetDAtabackNo het progarmet. det som skjedde med han var da han startet maskinen igjen fant den ikke noe partisjon akurat som når man har en ny HD.. på min data så jeg bare HD ikke noe mer... jeg kunne bare lage en ny partisjon og så ikke noe data.... men alt er løst nå :smile: hvis det skjer med noen av dere der ute.. søk etter getdataback program den finner igjen dataene :wink: Lykke til... Noname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå