Xeenon_ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Genetex: du kom opp i den hula før patch 1.9. Det er ikke noe der, annet enn et genialt sted å sitte og rollespille. ^^ Smeagoldfish: Veldig god, om enn litt klisjéfylt, historie. Kommer det en del to der du utdyper litt mer om hva du gjør etter at du har våknet opp igjen? Arinomi: Koselig. :> Hvis dere orker, har jeg begynt på et sett med historier ang. Hesuin, min rogue på Moonglade. Vil gjerne ha kommentarer. Link her: http://www.guild-equilibrium.com/Forum/viewtopic.php?t=808 Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Viccky suddenly felt as if her grandfather had know all the time, he had left her the book because he wanted Viccky to be ressurected as an undead of the Forsaken, and from there on battle the forces of the ruthless Scourge. Utrolig bra skrevet... men kanskje endre det til "Viccky suddanly felt as if her grandfather had known all along, he had left her the book because he wanted Viccky to be ressurected as an undead of the Forsaken, and from that hour hence forth battle the forces of the ruthless Scourge" syntes det hørtes litt bedre ut... uansett så er "felt as if her grandfater had know all the time" feil, gramatisk, så det må du jo endre uansett men igjen, fin bakgrunnshistorie Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ingen som spiller en koruppt og sinnsykt character her a? syns sånt er litt kulere... tror figuren min i D&D ville slått ann... synd det ikke går å costume character apperence i spillet Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Genetex: du kom opp i den hula før patch 1.9. Det er ikke noe der, annet enn et genialt sted å sitte og rollespille. ^^ Smeagoldfish: Veldig god, om enn litt klisjéfylt, historie. Kommer det en del to der du utdyper litt mer om hva du gjør etter at du har våknet opp igjen? Arinomi: Koselig. :> Hvis dere orker, har jeg begynt på et sett med historier ang. Hesuin, min rogue på Moonglade. Vil gjerne ha kommentarer. Link her: http://www.guild-equilibrium.com/Forum/viewtopic.php?t=808 7380162[/snapback] Dritbra story!! skriv mer!=) Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) skikkelig bra<33<3<3<3<3oppdater jevnlig plx loriel ! 7370667[/snapback] 8 innlegg på 15 måneders bruker er godt gjort lol ^^ 7371640[/snapback] hehehehe , jo takk... har aldri vært aktiv på dette forumet også når jeg skulle registrere meg så¨var mailen allerede registrert....så jeg bare måtte finne ut passordet Endret 28. november 2006 av Fuzoya Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har aldri vært borte i noe slikt før men dette var bra skrevet, koste meg fra første til siste ord Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Genetex: du kom opp i den hula før patch 1.9. Det er ikke noe der, annet enn et genialt sted å sitte og rollespille. ^^ Smeagoldfish: Veldig god, om enn litt klisjéfylt, historie. Kommer det en del to der du utdyper litt mer om hva du gjør etter at du har våknet opp igjen? Arinomi: Koselig. :> Hvis dere orker, har jeg begynt på et sett med historier ang. Hesuin, min rogue på Moonglade. Vil gjerne ha kommentarer. Link her: http://www.guild-equilibrium.com/Forum/viewtopic.php?t=808 7380162[/snapback] Det skal jeg gjøre. Husk at vi er egentlig kompiser IC, vi er jo kollegaer. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Må få gjort noen assassinations ingame snart, ja. ^^ Har ikke vært så aktiv, men det endrer seg fort når juleferien kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå