Gå til innhold

Min RP-karakter historie:

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke et dumt forslag  Synes det blir for dumt å legge opp karakterens historie til å hate en boss, siden bossen kan drepes flere ganger, men det med å be på en gravsten f.eks eller et sted der noen i familien min døde var absolutt ikke dumt.

Kanskje prøve å finne ut hva som skjedde med bestefaren? Hørte jo aldri om at han var død.

joda..det er jo et problem at en boss aldri helt dør hehe. Men man kan spille at han er død for deg :) Men det at bosser aldri dør er vel RP'ernes aller største problem. Neimen ikke lett å rollespille det:) Har lest utallige RP poster om det problemet og ingen har kommet frem til en "løsning".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allright, la meg bare peke ut feilen her med en gang:

Avenge her fallen family

"Avenge"... Det finnes ikke ord som engang kan begynne å beskrive hvor absurd utbrukt denne patetiske farsen er. Så godt som hver eneste bio jeg noen gang har lest handler om: At [en fientlig fraksjon] drepte/bortførte/gjorde noe stygt mot [et eller flere familiemedlemmer eller andre i den nærmeste bekjentskapskretsen] og derfor skal [jeg-personen] vie resten av livet sitt til å kjempe mot [den nevnte fientlige fraksjonen]++. Eier ingen i verden fantasi? Jeg vet at RP i MMO's ikke gir rom for så veldig mye kreativitet, men for guds skyld? :(

Beklager, men jeg dør litt innvendig hver gang jeg leser veldig gjennomførte og velskrevne bioer med et slikt utgangspunkt.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

For en newbie RP-er, må jeg si at du sjokkerer meg positivt. Jeg har spilt i en god del måneder, og har aldri giddet å skrive historien framover, som mål og slikt. Jeg har bakgrunnen til priesten min, men ellers improviserer og forandrer jeg historien min etter behov og lyst.

Mulig jeg setter meg ned og skriver noe slikt en gang, men nå skal jeg fokusere på å få priesten i 60. Har to uker på meg, og jeg er ikke kjent for å levle kjapt :p

Lenke til kommentar

And as I slipped down into the shadowy form wich I had learned back at the academy, I noticed him. Bending over the sleeping girl with a shiny curved blade in his hand, dripping with the blood of his former victim.

I knew that guy, he was an assassin hired by the Shadows of Bloodmyst guild in Stormwind City.

Anyway, this was the man I was sent out to kill, I noticed how he raised his blade to strike at the girl, I felt pity for her but I could not help it, I was not to intefere with his mission so I had to wait until he was on his way out.

I turned back and sneaked out of the house, hid in the shadows of the night near the north end of the house. I closed my eyes and heard a scream inside followed by complete silence.

I listened carefully as the man walked slowly towards the backdoor of the house. I followed him, carefully paying attention not to alert him of my presence. In the distance I could hear the city guards coming to check the noice from the recent scream. The assassin was nearly out of the house, the backdoor right next to me swung open. At that time I opened my eyes quickly, let out some fiercy roars and whispered some chantings while everything around me grew as black as the deepest depth in the ocean. The man fell dead, and in a mere second, I was gone. yet another succsessful mission.

Skrev denne da jeg syntes idè'en din om en snikmorder-prest var et ganske kult utgangspunk for en bra historie:)

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

He thought he could resist.. What a fool.. Well, I wouldn't spare him any thought. I would just walk away and go further to Ironforge...

I do love that city, even though the dwarves rule it. It is full of shadows, perfect for my kind. I cannot be detected here, they have tried. They have tried indeed, oh so many times. I never miss my target, you know. I kill, or I die in the attempt. I am still somewhat alive, so I have not missed yet, obviously.

She was a paladin, I do believe her name was Cruwia. My employers wanted her dead quick and silent. That would be no problem.

I hid in the Forlorn Cavern, knowing she would pass me, headed to her boyfriend in The Mystic Ward.

I sat still and thought of my wife at home. Maybe she was at home, or maybe on a mission herself. She is an assassin, like myself, you know. She is perfect for the job. She is a warlock, you see, she possesses the power of the mighty Shadow, just like I do. I don't mind that she look a bit.. diseased.. It's the love that matters, right?

Deep in my thoughts, I suddenly noticed my target coming closer. I was hiding around a corner, in the shadows. My shadow form has helped me alot, blessings to those at the Academy. Ofcourse, rest by their memories..

She was closing in, and I prepared a Shadow Word for her. I grinned wickedly and closed my hands in the Dark Seal while I casted it. She got a twisted look in her face, appearently she was in deep pain. Good thing I had my Silence spell, or it would get messy. Three seconds later, she fell to the ground, looking oh so relaxed. I walked to her corpse and knelt by her to make sure she was dead. She sure was, and I got up on my feet and grinned wickedly. Another job well done. I turned my back to her cold and stone stiff corpse and walked in the shadows.. Time to get home to my beloved Floo.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Hehe dritkul lesning ;) Digger historier som folk skriver der det ikke bruke ord direkte fra spillet.. Leste en historie en gang hvor fyren skrev noe som dette>

"I casted Frostbolt at him and he was chilled"

Den var ikke så bra :)

7376130[/snapback]

Likte ikke å bruke spellnavn, "cast" eller ordet "spell".

Det er min første historie på en stund :) Skal hente bakgrunnshistorien fra guildforumet, brb :p

Lenke til kommentar

Denne lille noob-historien skrev jeg på forumet:

Me and my brother Aken lived happily when we were small kids. We played on the fields, and had a hell of a time every day.

But one day, the sky went dark.. it rained, I remember..

5 humans came to our farm.. They looked scary, me and my brother thought. They surrounded our parents, while we were hiding in the barn.

Then, suddenly they stabbed our innocent parents to death! We somehow managed not to cry while watching this.. From that day, we had to live by ourselves, and we grew strong.

One day, I found Beholders Eyes. They were so kind, so generous.

I got my brother in as well, so that we would be together.

One day, I heard this cute girl talk about fishing. I thought I was going to try this as well, so I went to Orgrimmar and learned how to fish. I stood at the dock there, and tried to catch some fish.

Then I saw her.. that cute girl I heard. She was on the other side of the pool, and I felt this.. what shall I call it, warmth, inside me...

I asked her if I might stand beside her, fishing. She accepted, and as happy as I ever could be, I sat down next to her. We started talking and flirting, and before the day was over, she was my girlfriend.

We got married in June, on a thursday. That was the happiest day of my life.. Oh well, the second happiest day of my life.

For each day I am with my beloved Floo, is the happiest day of my life.

Lenke til kommentar

Om jeg skulle laget en Rp-char vet jeg veldig godt hva målet mitt skulle vere: Finne den der "hemmelige" hula i mulgore.

Hver gang jeg flyr til tb ser jeg den, og der er ett lite telt litt bortom også, men aldri i pokker om jeg har klart kommet meg dit!!

Jeg har funnet en goblin engeneer der langt oppe i fjellheimen som level 12, men ikke noe mere enn det :(

Noen andre enn meg som lurer på hva som er i den hula?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...