fAight Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hei! Har fått tilbud om å bytte min x360 mot xbox + 2000 kr Altså. chippa xbox 3 kontroller, hd, masse originale spill, enda mer brente, og en spesiell dvd med 500.000 emulatorspill +2000 kr vs x360 hd rgb scart (har component, men beholder denne selv til jeg kjøper meg x360 igjen ) 3 spill: GeOW, PES6, FN 3 WiFi Ekstra kontroller Er litt i pengetrøbbel, så det frister litt. Ellers hadde jeg ikke vurdert det en gang. Hva hadde dere gjort? Endret 27. november 2006 av fAight Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 jeg ville aldri gjort det. og en gang var jeg i lignende situasjon og solgte bort noe jeg brydde meg om for ca 2k når jeg var i pengetrøbbel, men fant fort ut at 2000 egentlig ikke holder til så mye og at når de er borte sitter du bare igjen med angeren. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Sitter igjen med en liten mediabox da med masse spill, men er litt enig ja. Vet jeg kommer til å savne x360'en. Trenger pengene til en akutt bilreperasjon...*snufs* What to do? Endret 27. november 2006 av fAight Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 2000kr er jo 2 dager jobb. Hvordan kan du mangle 2000kr? Kommer vel an på om du spiller eller ikke. Moddet xbox er helt genial for å bruke som media center. Eneste problemet er at den ikke kan spille av HD-materiale. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Er i en overgangsperiode fra student til arbeidslivet. Så da er økonomien mer eller mindre ustabil. Og på toppen av det hele kom bilreperasjonen på 5k + julegavehandelen i nær framtid. Går på stumpene løs. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hehe, studenttilværelse er jo den ultimate unnskyldningen for å ikke kjøpe julegaver kan du ikke spørre mor eller far om et lite lån? foreldre har det med å glemme at de har lånt bort penger, så trenger du aldri nevne det igjen Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hehe, joda vet at jeg hadde fått hjelp av foreldrene mine, men har ikke lyst å plage dem med pengespørsmål før det er HELT krise. Prøver å være voksen nå. Var på jobbintervju i stad hvor det var totalt 3 søkere på 2 utlyste stillinger. Så jeg satser på det snart blir bedre tider *krysserfingrene* Hm....får nok bare leve litt på vann og brød i noen dager fram til neste lønning, så da ordner det nok seg Endret 27. november 2006 av fAight Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ja, høres ut som det kommer til å ordne seg, så da vil jeg ikke kvitte meg med xbox 360n før alt virker håpløst Lenke til kommentar
X672 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 og en spesiell dvd med 500.000 emulatorspill Eg ville ikkje gjort det men eg berre reagerte litt på dette, EIN HALV MILLION? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde kanskje gjort det, spart opp 500kr til, og kjøpt en ny Xbox 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå