KnutIvars Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ikke kjøp DSLR hvis kamerahuset er laget av pepperkake... Det drømte jeg at jeg hadde i natt... Når jeg skulle sette på objektiv, så ødela jeg huset... Anbefales ikke. Det var ganske frustrerende! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Send oss et eksempler er du grei, så kan vi spi... teste det. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kom ikke tilfeldigvis fra denne produsenten? http://sg.slizone.com/object/slizone_gingerbread_sg.html Mvh Kjetil Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Kom ikke tilfeldigvis fra denne produsenten? http://sg.slizone.com/object/slizone_gingerbread_sg.html 7367517[/snapback] Ha ha!! Det er godt mulig. Jeg vil ikke anbefale det... haha... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Var optikken også pepperkake? Er i såfall pepperkakeoptikk lyssterk? Jeg vil ha en 1Ds MK II i massiv melkesjokolade. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Var optikken også pepperkake? Er i såfall pepperkakeoptikk lyssterk? Jeg vil ha en 1Ds MK II i massiv melkesjokolade. 7370205[/snapback] Haha... nei.... Optikken var et Zuiko Digital 40-150mm f/3,5-4,5... Jeg skulle ta bilde av månen som sammen med en hel haug med lyse stjerner var formet som hodet til en hjort (bukk) med stort gevir... Det var nydelig! ..., så når jeg ikke fikk på objektivet, ble jeg utrolig frustrert. ... og når vekkerklokka ringte så var jeg litt forvirra... Jeg lover at jeg ikke har intatt noen narkotiske stoffer whatsoever..., men jeg var hos min svigermor i går og spiste litt skumkake... hm... Endret 27. november 2006 av kiskogl Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kunne man bruke skjermen som søker? Om ikke, så bør man også advare om denne svakheten ved pepperkakehus. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Nei... Det var et E-500 med pepperkakebajonett.... Jeg husker ikke helt hvordan resten av kameraet var... Mulig utløser knappen var en "non-stop" limt fast med melis.... *MMMMmmmmm...... non stop....... aaaahhhrrr........ * (les: Homer Simpson sikling) Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hehe. Et eller annet har du nok fått i deg. hehe. Det var litt av en drøm...hehe Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hehe går det an å drøme det der hehehe ganske rar drøm en gang drømte jeg at linsen var laget av lakris men jeg spiste den til middag eller var det lunch husker ikke helt hehe men bra var det også ble bildene jeg tok til sukkerplater hehehe nesten lik drøm som deg litt rart....ja Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 hehe går det an å drøme det der hehehe ganske rar drøm en gang drømte jeg at linsen var laget av lakris men jeg spiste den til middag eller var det lunch husker ikke helt hehe men bra var det også ble bildene jeg tok til sukkerplater hehehe nesten lik drøm som deg litt rart....ja 7373599[/snapback] Hehhee, lær deg å bruke komma og punktum osv. Har drømt en kameradrøm engang. Da møtte jeg en fotograf, og mistet kamera hans i bakken så det knuste ( noe Canon 1D lignende med et enormt hvitt L objektiv) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hehe går det an å drøme det der hehehe ganske rar drøm en gang drømte jeg at linsen var laget av lakris men jeg spiste den til middag eller var det lunch husker ikke helt hehe men bra var det også ble bildene jeg tok til sukkerplater hehehe nesten lik drøm som deg litt rart....ja 7373599[/snapback] Hehhee, lær deg å bruke komma og punktum osv. Har drømt en kameradrøm engang. Da møtte jeg en fotograf, og mistet kamera hans i bakken så det knuste ( noe Canon 1D lignende med et enormt hvitt L objektiv) 7516736[/snapback] Det var godt det var et canikon da Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hehe går det an å drøme det der hehehe ganske rar drøm en gang drømte jeg at linsen var laget av lakris men jeg spiste den til middag eller var det lunch husker ikke helt hehe men bra var det også ble bildene jeg tok til sukkerplater hehehe nesten lik drøm som deg litt rart....ja 7373599[/snapback] Hehhee, lær deg å bruke komma og punktum osv. Har drømt en kameradrøm engang. Da møtte jeg en fotograf, og mistet kamera hans i bakken så det knuste ( noe Canon 1D lignende med et enormt hvitt L objektiv) 7516736[/snapback] May I introduce you to a friend? He's called Sarcasm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå