Gå til innhold

Er ordet neger uakseptabelt?


Bør man unngå å bruke ordet "neger"?  

733 stemmer

  1. 1. Bør man unngå å bruke ordet "neger"?

    • Ja
      167
    • Nei
      527
    • Vet ikke/ingen formening
      39


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Om de har kommet hit til norge, hvor vi alltid har brukt ordet, får dem tåle det ass!! Her i Norge får de innrette seg etter oss, ikke vi etter dem!

7509754[/snapback]

 

 

 

Helt enig! Hater at de skal ha alt tilpasset seg selv!

 

Og kan ikke akkurat si at kulturen deres er noe å tilrette seg til da :roll:

7509958[/snapback]

 

Hvilken, eller hvor meget kjenner du av andres "kultur"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om de har kommet hit til norge, hvor vi alltid har brukt ordet, får dem tåle det ass!! Her i Norge får de innrette seg etter oss, ikke vi etter dem!

7509754[/snapback]

 

 

 

Helt enig! Hater at de skal ha alt tilpasset seg selv!

 

Og kan ikke akkurat si at kulturen deres er noe å tilrette seg til da :roll:

7509958[/snapback]

 

Hvilken, eller hvor meget kjenner du av andres "kultur"?

7510021[/snapback]

 

 

 

Når jeg tenker på pakkiser, så vil jeg ikke ha en kultur preget av idiotiske giftemål, terrorister, tullne regler innen religion osv!

Lenke til kommentar

Orker ikke lese gjennom alt her men tåler ikke asylsøkerer og innvandrere ordet Neger så får de jaggu meg finne seg en annen plass og bosette seg..Kan ikke skjønne hvorfor vi skal forandre på ting som har eksistert her i all tid bare for og tilfredsstille dem...Er det noe rart i at det blir rasister her i Norge når politikere og andre skal begynne og forandre på den Norske historien...Er en stor skam syns jeg.....Blir skikkelig provosert av sånne folk... :mad:

Lenke til kommentar
Når jeg tenker på pakkiser, så vil jeg ikke ha en kultur preget av idiotiske giftemål, terrorister, tullne regler innen religion osv!

7510052[/snapback]

Og dermed skjøt Datacalibel seg selv i foten, og kan neppe bli tatt seriøst når emnet er i nærheten av å handle om rasisme.

 

edit: leif

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Når jeg tenker på pakkiser, så vil jeg ikke ha en kultur preget av idiotiske giftemål, terrorister, tullne regler innen religion osv!

7510052[/snapback]

Og dermed skjøt Datacalibel seg selv i foten, og kan neppe bli tatt seriøst når emnet er i nærheten av å handle om rasisme.

 

edit: leif

7510076[/snapback]

 

Gi gutten et armbind, gjerne et fargerikt et :thumbdown:

Lenke til kommentar
Når jeg tenker på pakkiser, så vil jeg ikke ha en kultur preget av idiotiske giftemål, terrorister, tullne regler innen religion osv!

7510052[/snapback]

Og dermed skjøt Datacalibel seg selv i foten, og kan neppe bli tatt seriøst når emnet er i nærheten av å handle om rasisme.

 

edit: leif

7510076[/snapback]

 

Gi gutten et armbind, gjerne et fargerikt et :thumbdown:

7510083[/snapback]

 

 

Fordi at?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Orker ikke lese gjennom alt her men tåler ikke asylsøkerer og innvandrere ordet Neger så får de jaggu meg finne seg en annen plass og bosette seg..Kan ikke skjønne hvorfor vi skal forandre på ting som har eksistert her i all tid bare for og tilfredsstille dem...Er det noe rart i at det blir rasister her i Norge når politikere og andre skal begynne og forandre på den Norske historien...Er en stor skam syns jeg.....Blir skikkelig provosert av sånne folk... :mad:

7510066[/snapback]

 

Ikke nok med at du "whiner" om din egen latskap, som du beskylder sikkert alle "fremmede" å ha som sin fremste egenskap, så gadd du faen ikke å lese litt på denne siden. Pokker til utmattelsessyndrom du er grepet av, søk lege og det snarest.

 

Hvilken, eller hvor meget kjenner du av andres "kultur"?

 

Kan jo hende at andre kulturer har verdier som kvikker opp din dølle hverdag, som virker på meg å bestå av sutring. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Når jeg tenker på pakkiser, så vil jeg ikke ha en kultur preget av idiotiske giftemål, terrorister, tullne regler innen religion osv!

7510052[/snapback]

Og dermed skjøt Datacalibel seg selv i foten, og kan neppe bli tatt seriøst når emnet er i nærheten av å handle om rasisme.

 

edit: leif

7510076[/snapback]

 

Gi gutten et armbind, gjerne et fargerikt et :thumbdown:

7510083[/snapback]

 

 

Fordi at?

7510095[/snapback]

 

Fordi at det gir deg enda mere oppmerksomhet vel :thumbdown:

 

Når jeg tenker på pakkiser, så vil jeg ikke ha en kultur preget av idiotiske giftemål, terrorister, tullne regler innen religion osv!
Lenke til kommentar

Gi gutten et armbind, gjerne et fargerikt et :thumbdown:

7510083[/snapback]

Fordi at?

7510095[/snapback]

Fordi at det gir deg enda mere oppmerksomhet vel :thumbdown:
Når jeg tenker på pakkiser, så vil jeg ikke ha en kultur preget av idiotiske giftemål, terrorister, tullne regler innen religion osv!

7510122[/snapback]

Det er ikke sikkert det er et armbånd han trenger... :hmm:
Lenke til kommentar
Om de har kommet hit til norge, hvor vi alltid har brukt ordet, får dem tåle det ass!! Her i Norge får de innrette seg etter oss, ikke vi etter dem!

7509754[/snapback]

 

 

 

Helt enig! Hater at de skal ha alt tilpasset seg selv!

 

Og kan ikke akkurat si at kulturen deres er noe å tilrette seg til da :roll:

7509958[/snapback]

 

Hvilken, eller hvor meget kjenner du av andres "kultur"?

7510021[/snapback]

 

 

 

Når jeg tenker på pakkiser, så vil jeg ikke ha en kultur preget av idiotiske giftemål, terrorister, tullne regler innen religion osv!

7510052[/snapback]

Pakkis er et diskriminerende ord, i motsetning til neger.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Pakkis er et diskriminerende ord, i motsetning til neger.

7510157[/snapback]

:ohmy: Der er vi faktisk enige! :thumbup:

Pakkis er riktignok avledet v pakistaner, men har så vidt jeg vet aldri blitt brukt som noie annet en skjeldsord.

7510178[/snapback]

 

 

YEye, kommer alltid til å si pakkis og neger!

7510279[/snapback]

 

God bedring da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...