Gå til innhold

Er popcorn godteri?

Cnet23

Anbefalte innlegg

Sitter her i en kjedelig fritime på skolen og diskuterer med mine klassevenner...

Er popcorn godteri?

Jeg mener selv at godteri er noe man spiser for at man har lyst på noe godt, og ikke for at man trenger det... Hva er din mening?

Marius ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, trådstarter sitter i fritime å diskuterer med klassevennene... hvorfor ikke diskuter det med dem da? og ikke med oss?

7367136[/snapback]

hehe, hadde kanskje håpt på å få noen på min side, da alle klassevennene mine mener det motsatte...:p Men, det virker som om popcorn er og forblir snacks.. Med mindre flerer henger seg på...

Men, se for deg at du praktiserer godteristopp.. er da popcorn godteri eller snacks? ;)

Lenke til kommentar

Men hva hjelper det om internet vennene dine er enige med deg, hvem bryr seg irl da? ah.. dah.. der er liksom 20 på hardware.no som er enige i at popkorn er godteri... jeg ser for meg at en i gammel klassen min hadde sagt det når vi diskuterte teamaet... ber jo om det... faktum er at vanlige folk, folk som ikke henger like mye på internet, gir FAAN i hva flere på internet mener. Derimot, hadde du ringt en av oss... eller alle oss, så hadde det vi har sagt hatt mye mer mening.

Lenke til kommentar
hehe, trådstarter sitter i fritime å diskuterer med klassevennene... hvorfor ikke diskuter det med dem da? og ikke med oss?

7367136[/snapback]

hehe, hadde kanskje håpt på å få noen på min side, da alle klassevennene mine mener det motsatte...:p Men, det virker som om popcorn er og forblir snacks.. Med mindre flerer henger seg på...

Men, se for deg at du praktiserer godteristopp.. er da popcorn godteri eller snacks? ;)

7367215[/snapback]

Det tror jeg du må definere selv, for det vil alle se forskjellig på. Jeg og to venniner gikk inn for å stoppe med godteri på vei hjem fra VM i danmark i sommer. Skulle se hvem som holdt lengst, og skulle holde på til jul uten godteri, brus og snacks. Popcorn var lov på kino, men ikke ellers! Og har vel nesten holdt meg til nå med noen små unntak i krisestilfeller.

Lenke til kommentar
Popcorn er snack sammen med potetgull, saltstenger, etc.

Godteri derimot smaker søtt istedenfor salt

7367631[/snapback]

Er trøket frukt godteri, da?

7367726[/snapback]

nei, mente ikke alt søtt da fordi om det var det jeg sa

7367800[/snapback]

Mente ikke at du ordla deg dårlig, lurte egentlig bare på hva folk mente om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...