Cnet23 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sitter her i en kjedelig fritime på skolen og diskuterer med mine klassevenner... Er popcorn godteri? Jeg mener selv at godteri er noe man spiser for at man har lyst på noe godt, og ikke for at man trenger det... Hva er din mening? Marius Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn er etter min definisjon ikke godteri. Popcorn er snacks Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg ser ikke på popcorn som godteri. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg ser på godteri som usunne småsaker som oftest inneholder mye sukker, men godt er det Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn går her som snacks som for meg er tilnærmet lik godteri. Og ja, popcorn spiser man når man har lyst på noe godt. (jeg spiser det vel bare på kino tror jeg) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn er snacks. Godteri er søtt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hehe, trådstarter sitter i fritime å diskuterer med klassevennene... hvorfor ikke diskuter det med dem da? og ikke med oss? Med fare for feil. Sunn mat - Mat - Snax - Godteri Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Godteri er sukker med farge og smakstilsetninger. Lenke til kommentar
Cnet23 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 hehe, trådstarter sitter i fritime å diskuterer med klassevennene... hvorfor ikke diskuter det med dem da? og ikke med oss? 7367136[/snapback] hehe, hadde kanskje håpt på å få noen på min side, da alle klassevennene mine mener det motsatte... Men, det virker som om popcorn er og forblir snacks.. Med mindre flerer henger seg på... Men, se for deg at du praktiserer godteristopp.. er da popcorn godteri eller snacks? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn = Potetgull-aktig = Snacks Smågodt osv = Godteri Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Men hva hjelper det om internet vennene dine er enige med deg, hvem bryr seg irl da? ah.. dah.. der er liksom 20 på hardware.no som er enige i at popkorn er godteri... jeg ser for meg at en i gammel klassen min hadde sagt det når vi diskuterte teamaet... ber jo om det... faktum er at vanlige folk, folk som ikke henger like mye på internet, gir FAAN i hva flere på internet mener. Derimot, hadde du ringt en av oss... eller alle oss, så hadde det vi har sagt hatt mye mer mening. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er fra Bergen og her har vi ikke godteri, vi har snop...og snop er det definitivt ikke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn er snack sammen med potetgull, saltstenger, etc. Godteri derimot smaker søtt istedenfor salt Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn er snack sammen med potetgull, saltstenger, etc. Godteri derimot smaker søtt istedenfor salt 7367631[/snapback] Er trøket frukt godteri, da? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn = snacks Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn er snack sammen med potetgull, saltstenger, etc. Godteri derimot smaker søtt istedenfor salt 7367631[/snapback] Er trøket frukt godteri, da? 7367726[/snapback] nei, mente ikke alt søtt da fordi om det var det jeg sa Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hehe, trådstarter sitter i fritime å diskuterer med klassevennene... hvorfor ikke diskuter det med dem da? og ikke med oss? 7367136[/snapback] hehe, hadde kanskje håpt på å få noen på min side, da alle klassevennene mine mener det motsatte... Men, det virker som om popcorn er og forblir snacks.. Med mindre flerer henger seg på... Men, se for deg at du praktiserer godteristopp.. er da popcorn godteri eller snacks? 7367215[/snapback] Det tror jeg du må definere selv, for det vil alle se forskjellig på. Jeg og to venniner gikk inn for å stoppe med godteri på vei hjem fra VM i danmark i sommer. Skulle se hvem som holdt lengst, og skulle holde på til jul uten godteri, brus og snacks. Popcorn var lov på kino, men ikke ellers! Og har vel nesten holdt meg til nå med noen små unntak i krisestilfeller. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn er snack sammen med potetgull, saltstenger, etc. Godteri derimot smaker søtt istedenfor salt 7367631[/snapback] Er trøket frukt godteri, da? 7367726[/snapback] nei, mente ikke alt søtt da fordi om det var det jeg sa 7367800[/snapback] Mente ikke at du ordla deg dårlig, lurte egentlig bare på hva folk mente om det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 okei, jeg synes ikke sunne søtsaker er godteri Lenke til kommentar
veos Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Popcorn går mer under potetgull/snacks etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå