A!1 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ang. iPod "video" G5, det er svært begrenset hvor høy oppløsning du kan ha på de filene du skal spille av på iPod, selv med orginal firmware. I spesifikkasjonene oppgir Apple at den klarer mpeg4 video med 320x240 oppløsning. Men jeg har klart å spille av klipp med 420 oppløsning i bredden. Uansett må du rekompilere videoene for at iPoden skal klare å spille de av. Den klarer ikke mpeg4 med oppløsninger fra 512 i bredden og oppover. Jeg har derfor gitt opp å se video på den knøttlille skjermen. Men du kan visstnok vise videoen på en TV'skjerm med en overgangskabel som du må kjøpe i tillegg for alt for mange hundrelapper for min smak. Bærbar PC er mye bedre for å se film på farten, men iPod funker til musikk. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 iPod med Rockbox FW har litt dårligere batterilevetid men kan til gjengjeld spille FLAC og OGG såvidt jeg har fått med meg. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå