Gå til innhold

7:39 min, 1280 x 720 video - Motorstorm ingame

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

hadde ikke blitt overrasket hvis de bildene også har blitt fikset litt på...

tviler litt på at det ser sånn ut, men vi får se når spillet kommer... engang neste år, eller ganske mye senere hvis PS3 blir sattut enda mer

Lenke til kommentar
Vil gjerne se en gameplay video av den builden isåfall.

7404001[/snapback]

Det er dukket opp en YouTube video som tilsynelatende ligger langt mer opp mot final build enn noe jeg har sett hittill.. -med unntak av bilder da..

Her begynner det å ligne på noe..

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Det begynte å se ganske snasent ut grafikkmessig ja! Jeg lurer på det samme som karen over; skal det gå så treigt? Trodde noen snakket om sinnsyk fartsfølelse og lignende? Kan hende jeg har blitt bortskjemt med burnout på PS2 :D

Lenke til kommentar
Grafikken er fin den, men går det virkelig så sakte?

7423986[/snapback]

la merke til at han som kjørte ikke brukte boost. Hvis du ser på andre videoer så ser du at farten er stor nok :)

7424056[/snapback]

Det er sant, bare se på den filmen på 7 min :D

Det virket som om den youtube filmen gikk i slow-motion :hmm:

Lenke til kommentar

Det går litt tregt ja, skal innrømme det. Det skal visstnok være en debugversjon dette, og det kan se ut som om fyren filmer med en hånd mens han kjører med den andre.. Det ser ikke værre ut på kameraføringa og ikke minst kjøringa..

Uansett synes jeg viewen hvor man ser ut over panseret var kanon.. Jekslene rister jo nesten løs bare av å se på det.. :)

Her er forøvig en video til..

Den lange loadetia på bilene/syklene er ihvertfall borte..

Lenke til kommentar
Fremdeles ikke no spessielt imponert. Gameplayet ser veeeeldig kjedelig ut.

Fartsfølelsen var ikke helt det store nei. Blir sikkert et helt ok spill, men foreløpig er jeg ikke overbevist.

7424454[/snapback]

Cant win 'em all.. :) Vi får vente til helga.. Da releases spillet i Japan.

Lenke til kommentar

Noen skrev: Ett rollespill som Oblivion ble det i fjor, før det snakket alle om at rollespill-genren kom til å dø ut, ilag med adventure-genren.

--------------------

Adventure har ikke blitt gitt de beste spådommer, men det er ikke mange som har spådd rpg'ens død, kanskje bortsett fra deg og kompisene dine. "Alle" er ihvertfall en ekstrem overdrivelse når det gjelder rpg.

Endret av Aziraphale
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere, fartsfølelsen er ikke spesielt imponerende, synd hvis man skal måtte booste hele tiden bare for å få litt fartsfølelse. Fysikken ser ikke akkurat så fantastisk ut.

Men for all del, sikkert morsomt å spille 4 stk sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...