Gå til innhold

7:39 min, 1280 x 720 video - Motorstorm ingame

KongRudi

Anbefalte innlegg

gadd bare sjå halve motorstorm filmen som var posta her eg..

grafikken var grei nok den men styringa på den cross sykkelen var forferdelig arcadey, fyren kunne jo lande 90 grader inni en sving,

og hurra det gjikk fint. Til og med mitt gamle "rickey carmiachels motor cross" spill til ps2 hadde like bra kjørefysikk som motorstorm,

der la han i det minste ut foten i en sving som du vanligvis hadde gjort viss du ikkje har balanse på nivå med en olympisk mester i turn. Det var noen som nemnte motorcross madness her, og ja det er et bra spill med tanke på kjørefysikk, det er vel spesialsert rundt kun cross sykkler mens motorstorm har biler osv, men alikevel så brude en AAA tittel som motorstorm kunne ha bra kjørefysikk på alle kjøretøy.

i motorcross madness kunne du ivertfall ikkje kaste deg 90 grader inni en sving fra lufta, der måtte du plassere sykkelen rett før landing, det er sånn det skal vere..:)

bare mine synspunkt litt her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis Motorstorm regnes som killer app, da sier det bare litt om kvaliteten på de andre PS3-spillene, og det er trist.

7374166[/snapback]

Reagerte litt på den eg òg.

7374774[/snapback]

Tydelig at listen fra forrige generasjon er blitt redusert i så tilfelle ;)

Lenke til kommentar

Jeg var på Spaceworld i Trondheim og så motorstorm in action der. Intrykket mitt ble ikke noe spesielt bedre, ser fortsatt ikke så kjempemorsomt ut. Presentasjonen var dog bra, og det virker som spillet har et kult soundtrack. Grafikken var pen nok den, men det jeg ble aller mest imponert over var hvor mye penere alt ser ut på 50" HDTV! :love:

Jeg sto i køen en liten stund selv om jeg bare skulle stikke innom og ta en titt, da folk begynte å juble under et slowmotion kræsj i motorstorm tenkte jeg at jeg måtte komme meg vekk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Denne presentasjonen av E3 2005 renderen og det endelige spillet viser i sin herlighet hvor langt ute på jordet Sony er når det gjelder løgn og fanteri.

7400862[/snapback]

Du bør vel strengt tatt skrive "Sony og de fleste andre spill/spillkonsoll-produsenter". Sony er langt fra de eneste som trives best når det er mye oppstyr rundt titlene "sine" :p

Lenke til kommentar
Her er noen nye bilder fra den nyeste builden av motorstorm.

7403369[/snapback]

Det var andre boller enn den sammenligninga litt tidligere i tråden.. Men den er da forøvrig reinspikka downplaying hvor man kjører en tidlig build opp mot konseptanimasjoner.. ;)

Lenke til kommentar
Her er noen nye bilder fra den nyeste builden av motorstorm.

7403369[/snapback]

Det var andre boller enn den sammenligninga litt tidligere i tråden.. Men den er da forøvrig reinspikka downplaying hvor man kjører en tidlig build opp mot konseptanimasjoner.. ;)

7403396[/snapback]

Burde man forvente annet?? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...