Gå til innhold

7:39 min, 1280 x 720 video - Motorstorm ingame

KongRudi

Anbefalte innlegg

Så har vi jo hatt disse her inne som faktisk påstod at det var in-engine også. Akkurat det der skjønner eg bare ikkje, at man kan påstå noe slikt og bruke det som våpen i denne herlige krigen :wee:

7371425[/snapback]

Jamen, jamen, jamen....han hadde jo VÆRT der, på e3`05!

Det sto jo her, svart på lyseblått!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:!:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kikizo - Motorstorm 'Massive Hands on preview'. :)

http://games.kikizo.com/news/200611/101_p1.asp

Forteller om både positive og negative ting. :)

7371605[/snapback]

Det hørtes jo mildt sagt lovende ut. Det negative gikk jo stort sett på motion sensor kontrollen og det kan man skru av uansett.

"Forget MGS or Final Fantasy. MotorStorm is the PS3's first killer app."

Let`s hope :) Synd man maa vente til Mars for å få spille, til gjengjeld kommer det ut svært mange bra spill til Ps3 den måneden :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
MotorStorm minner meg så sinnsykt om et spill, men klarer ikke å komme på hvilket...

7374212[/snapback]

Monster Truck Madness? :D

Lenke til kommentar
Eh, dette ser da helt ordinært ut ?

7374195[/snapback]

Etter å ha lest hele meldingen din, tror jeg du må enten oppgradere skjermkortet ditt, eller oppgradere VC1-kodec'en din..

Når ble liksom offroad bilspill det helt store innen tv spill ?  :hmm:

7374195[/snapback]

I mars 2007 tror jeg det kommer, ser det ut til.. :)

Ett rollespill som Oblivion ble det i fjor, før det snakket alle om at rollespill-genren kom til å dø ut, ilag med adventure-genren.

Tror faktisk Excite Truck på Wii vil fenge fler enn dette spillet her. Og grafikkmessing er det ikke all verdens forskjell heller, ihvertfall ikke noe vanlige folk vil legge særlig merke til eller bry seg om. Tror nok heller Excite's Truck morsomme styremåte vil bli viktigere.

Som vi kan se på dette sammenligningsbildet tatt fra samme TV så er det ikke store forskjellen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wiivsps3002qo9.jpg

7374195[/snapback]

Ikke nok med at det er samme TV, det er tilogmed samme kamera, kan du godt prøve å hive inn ett ATV Offroad 1, og du vil få deg en overaskelse over hvor godt gamle konsoller leverer...

Har forøvrig sett masse ingame video fra Excite's Truck også, og dersom du også hadde gjort det, tror jeg at du ville latt være å preike sånnt tull, grafikken er ikke i nærheten av å være sammenlignbar, hvis bilen står helt stille på Excites truck er grafikken brukbar, men med engang ting kommer i bevegelse... huff, og huff..

Heldigvis har dem puttet på nok motion-blur at vi slipper å se detaljene.

Det blir det så dårlig at de tilogmed må tekste krashene, 'Big Crash *'..

Du kan tilogmed svinge frem og tilbake i luften på hoppene uten bruk av boost eller lignende, det ser ut til at Nintendo prøver å konkurere med BÅDE Motorstorm og Warhawk, i dette spillet...

Er kanskje ikke fullt så gale som jeg kanskje får det til å høres ut, men jeg overdriver ikke noe værre enn deg.. :)

Lenke til kommentar
ey KongRudi, kan du ikke bare akseptere at ikke alle er like hypa/imponert over spillet som du er?

7374313[/snapback]

Jo, ingen problemer at andre har rare tullete meninger, generelt..

Men når han kom opp med 'Excite Truck', så skjønte jeg jo at her måtte jeg prøve å hjelpe han med å reparere feilen på dataen hans, finnes ikke så tullete folk som kunne finne på å virkelig mene noe slikt i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar

Syns mer og mer det blir en flaming tråd dette jeg... Folk har forskjellige meninger, de slipper da vel å bli påpekt som "tullete" eller "fanboys"?

Filmen har bragt frem forskjellige følelser hos forskjellige personer, det er og koker opp til noe så enkelt som det

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

:w00t:

Men når han kom opp med 'Excite Truck', så skjønte jeg jo at her måtte jeg prøve å hjelpe han med å reparere feilen på dataen hans, finnes ikke så tullete folk som kunne finne på å virkelig mene noe slikt i virkeligheten. :)

7374338[/snapback]

Let the flaming commence! :w00t:

Lenke til kommentar
ey KongRudi, kan du ikke bare akseptere at ikke alle er like hypa/imponert over spillet som du er?

7374313[/snapback]

7374338[/snapback]

Skjerp deg. Grafikk betyr ikke noenting for de aller fleste. Skal love deg folk vil fatte mer interesse for excite Truck når de ser den unike styremetoden enn hva "super" grafikken på Motorstorm vil gjøre. Og som bildet jeg postet viste, grafikken er ikke mye forskjell. Bare nerder vil se og bry seg om den.

Som sagt, hvis grafikk var så viktig for folk, hvorfor selger ikke PGR3 bedre f.eks ? Ingen bilspill er vel i nærheten av det grafikkmessig enda.

Fordi folk bryr seg ikke om grafikk! Men du lærer vel det etterhvert du pgså når du ser hvor enormt populær Wii kommer til å bli.

7374358[/snapback]

PGR3 var ett launch-spill, men det var ett av det mestselgende spillet de første ukene til 360, og 360 har hatt sakte oppbygningstid.

I skrivende stund er det 7 millioner potensielle kunder i verden, Mario Kart til DS som du sammenlignet med, har ett 4 ganger så stort marked.

Uansett så lider PGR3 sannsynligvis av samme skjebne som, Mario Kart til DS gjør.

Hvis man ser på salgstallene til så ser du at Need for speed ligger foran Mario Kart, MK er gammelt nytt, for mange har kjøpt det allerede til at det dukker opp på chartene denne uken.

Samme som har skjedd med PGR3, vil jeg tro.

Grafikken er førsteinntrykket av ett spill, det er derfor promo-trailere vanligvis er ti ganger bedre en spillet, trenger ikke være nerd for å skjønne det, men litt sunn fornuft er ikke å forakte. :)

Men så var det heller ikke nerden som begynte å sammenligne grafikken på Motorstorm og Excite heller da, hehe. ;)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Skjerp deg. Grafikk betyr ikke noenting for de aller fleste. Skal love deg folk vil fatte mer interesse for excite Truck når de ser den unike styremetoden enn hva "super" grafikken på Motorstorm vil gjøre. Og som bildet jeg postet viste, grafikken er ikke mye forskjell. Bare nerder vil se og bry seg om den.

Som sagt, hvis grafikk var så viktig for folk, hvorfor selger ikke PGR3 bedre f.eks ? Ingen bilspill er vel i nærheten av det grafikkmessig enda.

Jo, folk bryr seg om grafikk. Mario Kart selger bedre enn PGR 3 fordi det står "Mario" på det. Grafikk gjør også et spill som allerede er bra bedre.

Tror du Far Cry hadde blitt populært hvis det ikke hadde hatt banebrytende grafikk da det kom?

I Excite truck sitter man med en hånd på en fjernkontroll og styrer. Her er PS-kontrollen langt bedre. Tror derfor Motorstorm vil selge bedre, og fenge mer enn Excite Truck.

Fordi folk bryr seg ikke om grafikk!  Men du lærer vel det etterhvert du pgså når du ser hvor enormt populær Wii kommer til å bli.

Wii kommer til å selge dårligere enn både PS3 og 360. Gleder meg til juleferien 07/08 er over, slik at jeg kan si: "Hva sa jeg?", til fanboys of lojalister.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
Jo, folk bryr seg om grafikk. Mario Kart selger bedre enn PGR 3 fordi det står "Mario" på det. Grafikk gjør også et spill som allerede er bra bedre.

7374708[/snapback]

Her motsier du deg selv. Hvis folk hadde vært så opptatt av grafikk, så hadde vel Mario Kart blitt en fiasko. Eller mener du at ved å skrive "Mario" på pakka så får spillet bra grafikk? :hmm:

... slik at jeg kan si: "Hva sa jeg?", til fanboys of lojalister.

7374708[/snapback]

Look who's talking... :roll:

Lenke til kommentar

Fikk prøvt Motorstorm i helgen og foruten selve kjøretøyene og skademodellen så var ikke Motorstorm det helt store å rope hurra for. Dette var på Sonys egen stand og ingen av spillene på PS3 imponerte noe særlig grafikkmessig. Helt likt som Xbox 360 grafikken, hverken mer eller mindre (jo litt mindre enn f.eks Gears of war da...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...