Gå til innhold

7:39 min, 1280 x 720 video - Motorstorm ingame

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett den før, for min del var den ikke spessielt imponerende. Får bare håpe de klarer å holde frameraten oppe og ikke få fatale fpsdrops. Mener å huske at spillet kjøres i 30fps, eller husker jeg feil? dvs isåfall vil fpsdrops merkes ganske kraftig. Ellers ser det helt greit ut, men ikke noe spessielt.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar

Hvilke spille er det du synes er imponerende?

Ang. FPS og framedrops så er det 30 fps, men video'en er jo direkte fra siste build, altså en person som har lastet ned demo-versjonen som ligger på Playstation Network, og har tatt opp direkte fra PS3'en mens han spilte, selv synes jeg ikke at det så ut til å være ett stort problem, men hvis du har lest det, så stemmer sikkert det bedre. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Enorm fartsfølelse i andre løpet i videoen, når du har 'panser-kamera' og han booster mest. :)

Har sett videoen 10 ganger eller noe slikt på rad nå, hehe. :)

7366808[/snapback]

Høres bra ut.. nettet er litt tregt her, så jeg har ikke fått sett den ennå. Håper det er som du sier at det er bra fartsfølelse, for det er jo nettop dette spille har fått kritikk for.

Det er farlig hvordan man kan bli sittende og se på videoer av spill med bra grafikk. Tror selv jeg har sett Gears of War (HD-promoen) ca 50-100 ganger!

Lenke til kommentar
Enorm fartsfølelse i andre løpet i videoen, når du har 'panser-kamera' og han booster mest. :)

Har sett videoen 10 ganger eller noe slikt på rad nå, hehe. :)

7366808[/snapback]

Høres bra ut.. nettet er litt tregt her, så jeg har ikke fått sett den ennå. Håper det er som du sier at det er bra fartsfølelse, for det er jo nettop dette spille har fått kritikk for.

Det er farlig hvordan man kan bli sittende og se på videoer av spill med bra grafikk. Tror selv jeg har sett Gears of War (HD-promoen) ca 50-100 ganger!

7366841[/snapback]

Jeg følte ihvertfall fartsfølelsen var skikkelig rå, virker som du kan bruke som mye Nitro (Boost) du bare vil, så lenge du klarer å holde deg på bakken.. :)

Men hvis du får for høy temperatur så eksploderer hvistnok kjøretøyet. :-/

Tror det kunne blitt virkelig vanskelig hvis de skulle finne på å speede det opp enda mer, håper ihvertfall ikke det..

og musikken, den er kanon.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Jeg er kanskje litt spesiell eller rar, men var jeg den eneste som reagerte på at personen på sykkelen _konstant_ så seg bak selv om det var rett før en hårnålsving eller hopp? :p Ellers tror jeg spillet blir et helt ok bilspill, ikke like revolusjonerende som jeg først trodde det skulle bli, men et helt ok bilspill :)

Lenke til kommentar
Jeg er kanskje litt spesiell eller rar, men var jeg den eneste som reagerte på at personen på sykkelen _konstant_ så seg bak selv om det var rett før en hårnålsving eller hopp?

Hehe, jupp! På meg virker det som om de har lagt inn slik at personen ser bak seg når det ligger et annet kjøretøy helt oppi ræven på deg.. :)

Men det er jo temmelig rart at motorsyklisten synes det er viktigere å følge med på de bak fremfor å konsentrere seg om hoppet... :roll:

Syntes selv at videoen så helt grei ut. Var vel omtrent som forventet, men jeg tenkte ikke "WOW, så sykt" når jeg så den.. :ermm:

Lenke til kommentar
Virker ekstremt heftig. Alle som whiner om at grafikken på Motorstorm er dårlig, bør tenke over at spillet har bedre fysikk enn noe spill tilgjengelig på 360, Wii, eller PC.

7367723[/snapback]

Trodde Cell tok seg av fysikken jeg, slik at grafikkortet slapp det. Da skulle det vel ikke gå utover grafikken :p

Kommer spillet i 1080P?

Lenke til kommentar
Virker ekstremt heftig. Alle som whiner om at grafikken på Motorstorm er dårlig, bør tenke over at spillet har bedre fysikk enn noe spill tilgjengelig på 360, Wii, eller PC.

7367723[/snapback]

Trodde Cell tok seg av fysikken jeg, slik at grafikkortet slapp det. Da skulle det vel ikke gå utover grafikken :p

Kommer spillet i 1080P?

7367826[/snapback]

Motorstorm kjører i 720p, selv om de fleste PS3-spillene kjører i 1080p. Motorstorm har også store og detaljerte baner, og mange objekter på skjermen.

Lenke til kommentar
Anbefaler ingen Nintendo-, eller MS-fanboys som liker spill med bil, fart, og moro til å laste ned denne videoen, dere vil bare bli litt deprimert..

7366798[/snapback]

Hva er viktigst for deg?

At du selv liker denne videoen eller muligheten til å slenge enda mer drit til de som er mer opptatt av Wii og/eller 360?

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke imponert jeg... :ermm:

Det ser jo artig ut å sprette rundt på den måten, men jeg tok meg selv i å tenke at man får jo ikke skikkelig utbytte av det uten rumble. Hadde man fått skikkelig respons i kontrollen hver gang man hoppet og spratt(noe det ser ut til å være mye av) tror jeg det ville vært artigere.

Fysikken ser helt grei ut, men det var en del der som gjorde at det virket som om det var THPS1/2-fysikk.

Men grafikken er ingen ting å si på da. Det ser jo ganske crisp ut.

Lenke til kommentar

Grafisk er det som man forventer av spill til Ps3 eller Xbox360, så der skal jeg ikke klage stort.

Men, for mitt vedkommende virker dette enformig som fy, samt at jeg inderlig håper en fullversjon endrer på det andre her påpeker; at han ser bak seg konstant. Ingen logikk tilsier at noen skal se vekk fra inngangen / utgangen av en sving, to sekunder før et hopp etc.

Denne fysikken du så hemningsløst skryter av, Dragon Hunter:

Hva får deg til å påstå at denne er råere enn noe som helst annet?

Dette har du å vise skrekkelig gode kilder på at stemmer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...