tp88 Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Er det noen her som har kjøpt en animert skjermsparer eller en polyfonisk ringetone hos inpoc? Isåfall...hvilken adresse fikk dere på bokmerket deres hvis noen vil fortelle :smile: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Har ikke prøvd, men jeg skal vedde en ringetone på at bokmerket er dynamisk slik at den bare funker en gang :wink: (evt. i en begrenset tidsperiode) Lenke til kommentar
y_not Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Det gikk ann å redigere disse for å få alle de ringetonene man ønsket. Men det går ikke nå lenger....:sad: Regna med at det var det du ville ha svar på....:razz: _________________ Tony Tuddenham @amobil.no [ Denne Melding var redigert av: ZeR0 på 2002-11-17 02:11 ] Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Det var faktisk det jeg tenkte på. Men har du adressen til en tone eller skjermsparer eller no sånt? Jeg har løst til å prøve meg fram. Har noen her eventuelt noen andre adresser der man kan laste ned skjermsparere? Eurobate eller no sånt? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Vi må få be om at dette ikke blir diskutert på forumet. Vi har fått trusler fra flere leverandører av SMS-tjenester angående diskusjoner om hvordan man kan svindle til seg ringetoner og logoer, og kan risikere å bli saksøkt fordi slikt materiale ligger ute på våre hjemmesider - selv om informasjonen ikke stammer fra oss... Deling av URLer eller konkrete tips til hvordan man får tak i opphavsrettet materiale som dette, vil derfor øyeblikkelig bli slettet og tråden sperret. Håper dere kan vise forståelse for dette og unngå slike diskusjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå