snorri Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har en HP Pavilion ze2247 som jeg kjøpte i september 2005, som har begynt å bli litt dårlig. Skjermen er litt løs, slik at jeg kan ikke ha den i hvilken som helst vinkel. Lydkontakten er ødelagt, slik at jeg kan ikke bruke andre høyttalere eller headphones. Kortleserutløseren er ødelagt, og strømledningen er såpass slitt at jeg kan ikke flytte laptopen uten at den slutter å lade. I tillegg er det strevsomt å få den i lading igjen, etter å ha vært et annet sted enn ved skrivebordet. Jeg lurer på om det er verdt å prøve å få den reparert hos HP - garantien har gått ut, og de nekter å ta ansvar for fysiske skader på laptopen, og vil påstå at det er min feil. Om jeg skulle kjøpe en ny laptop, hvor mye mener dere jeg kan selge denne for? Er det vits i å selge den i det hele tatt? Det bør nevnes at laptopen fungerer fint dersom man ikke flytter den - jeg er derimot avhengig av å ta den med meg fra forelesning til forelesning, så jeg må ha en laptop jeg kan ta med meg overalt... Takk for alle råd og tips. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Typiske brukere som kunne hatt godt nytte av en slik pc vil være en som ikke trenger å bruke data ofte, og har egentlig ikke noen spesiell interesse for data. Så at det er marked for å få den solgt, det tror jeg på. Men for hvor mye, og til hvem. Det må du nesten vurdere selv. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ser at mange får kanske bra pris (synes ihvertfall jeg) for litt defekte bærbare på qxl. Ett kanske stort marked for brukte bærbare på qxl synes jeg.. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå