Gå til innhold

Finne igjen mistet mobiltelefon?

CCola

Anbefalte innlegg

Hei,

Var på fest her om dagen og mistet min Sony Ericsson w900i, eller "mistet".. Tror nemlig telefon er stjålet, var rimelig beruset og husker ikke stort. Iallefall, noen måte og spore den opp? Jeg har ett nummer som skal visstnok være spesiell akkurat til min telefon, noen som vet noe, hva jeg skal gjøre osv?

sony_ericsson_w900i-2.jpeg

Endret av Ilsaldur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ringer til den, og telefonen er skrudd av, så kan den ikke spores

når man sporer en telefon, så knytter det seg til SIM-kortet, ikke telefonen, så hvis SIM-kortet er tatt ut, så kan den ikke spores

uansett, så tviler jeg på at du får satt inn ressurser til å spore mobiltelefonen, og hvis du hadde fått til det, ville du ikke fått nøyaktig sporing, kun et område

men bra du la ut bilde slik at vi vet hvordan den ser ut og kan si ifra til deg hvis vi finner den :thumbup: (ironi)

Edit: Her ble det mye sporer. enda flere sporer

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

dem kan ikke spores nei, men hvis det bare var folk du kjente der så går ryktene fort. det gjorde det da min ble stjælt ihvertfall

Jeg har ett nummer som skal visstnok være spesiell akkurat til min telefon

7366679[/snapback]

Jaha..? Utdyp :hmm:

7366724[/snapback]

sikkert serienummeret

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
dem kan ikke spores nei, men hvis det bare var folk du kjente der så går ryktene fort. det gjorde det da min ble stjælt ihvertfall

Jeg har ett nummer som skal visstnok være spesiell akkurat til min telefon

7366679[/snapback]

Jaha..? Utdyp :hmm:

7366724[/snapback]

sikkert serienummeret

7366725[/snapback]

du mener IMEI-nummeret?

Lenke til kommentar
når man sporer en telefon, så knytter det seg til SIM-kortet, ikke telefonen, så hvis SIM-kortet er tatt ut, så kan den ikke spores

Sikker? :)

En kamerat ble taua inn til avhør fordi han hadde benyttet en mobiltlf som var meldt stjålet (med sitt eget SIM-kort).

Lenke til kommentar
Man sporer telefonen med IMEI nummeret som er unikt for hver mobil.

Dette nummeret ser mobiloperatøren når du kobler telefonen til nettverket uansett hvilket SIM-kort du har i den

7368313[/snapback]

Ja, jeg har dette nummeret og.. ? Hva skal jeg gjøre med det?

Du sier altså, at hvis jeg har dett nummeret så er det sjangser for at jeg kan få tilbake mobilen min? :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Man sporer telefonen med IMEI nummeret som er unikt for hver mobil.

Dette nummeret ser mobiloperatøren når du kobler telefonen til nettverket uansett hvilket SIM-kort du har i den

7368313[/snapback]

ok, jeg bøyer meg i hybelkaniner og trekker meg sakte og diskret ut av diskusjonen med halebeinet.

Men uansett! Tror ikke han får politiet til å sette inn ressurser for å spore opp en stakkars liten mobiltelefon.

Men nok en gang, siden du har bilde av telefonen vet jeg hvordan den ser ut! Hvis jeg ser noen med den skal jeg løpe bort til han/hun og ta telefonen ut av hendene deres, løpe hjem og sende deg en pm!

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...