Heatseeker Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Må nå si at stackeren min gruser cuben på kjøling. Dette skal ikke bli noe hatpost mot lian li, men det å si at lian li er best pga kjøling er å trekke det litt vell langt. Mange andre kabinetter som like lett kan bli bedre enn lian li og pga at lian li er alu så stopper jo ikke så mye av støyen. Så alt i alt ville jeg heller valgt stålkabinett noe ala stacker som demper støyen bra og kjøler bra Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 kabinett som holdeR? de fleste holder jo helt fint med mindre du kaster de rundt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 hvis byggkvaliteten er robust er det gode sjanser for at det skal overleve hvis jeg skulle være så idiot at jeg feks drar på lanparty med et digert kabinett og klarer og miste det TO meter over bakken... så byggkvalitet er en fordel så absolutt Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Om du mister kabinettet fra sånn høyde så er det uansett ikke bare det som ryker, har du samme kjøler som meg på cpu så blir det mye annet kluss 700gram kobber er ganske mye kraft på plast. Så om du skal miste pc'en får du kjøpe deg ny laptop Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 dette er sant nok... men dette var en teoretisk høyde som vanligvis ikke er noe jeg gjør.. for hvis jeg frakter et kbinett prøver jeg og pakke det i to lag med noe dempende så dette kommer nok ikke til og hjelde meg men det var et veldig usannsynlig utkast.. dessuten så hjelper det på kvalitetsfølelsen med robust byggkvalitet Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har ingen problemer med å anbefale PCV2000. Meget god plass, også til større radiator/varmeapp.register til vannkjøling. Gode løsninger mtp vifter, noe som antageligvis er grunnen til fine temperaturer hos meg (34°C idle, 47°C avlest i TAT og Core Tenp ved 100% load.) Det ser unektelig flott ut og er lett å rydde i. Eneste mulige minus er at jeg ikke er helt overbevist om byggekvaliteten. Det ble en mindre skjevhet i mitt, noe som medførte at fronten bulket seg og at det var vanskelig å få inn 5,25" rammer. Men ikke verre enn at det lot seg rette opp med en gummiklubbe og litt tålmodighet. Skal dog ikke utelukke at jeg i et svakt øyeblikk har satt meg på det uten dørene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå