Gå til innhold

valg av et dyrt lian-li kabinett(et ordentlig et!)

Anbefalte innlegg

hey folkens jeg trenger skikkelig hjelp jeg skal bygge en Extrem! pc og trenger hjelp til og finne det VELDIG BRA kabinettet lagd av lian li men desverre er sidene så uoversiktelige i og med at det er engelske sider så jeg trenger hjelp av alle DERE der ute!

takker for all hjelp..

ps: bigtower er og foretrekke

edit:nå skal det merkes at jeg har i grunnen bestemt meg for et lian.li kabinett men JA jeg er åpen for andre forslag hvis de har bedre byggkvalitet\kjøleløsninger..

hvis jeg på noen måte har uttrykt meg dårlig i denne førsteposten så er jeg åpen på forslag til evt. rdigeringer

mhv. Boyeminem

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Husk at dyrest ikke alltid er best.  Se for eksempel på PC-V1100B. Det er dyrt,men luftgjennomstrømningen på det er ikke så god på grunn av en del spesielle løsninger.

Da er PC6070BSCANDV2 bedre og billigere. Jeg synes også det er mye penere enn PCV1100,men det er jo en smaksak.

Her er en test på PC6070B Scand. Den nye V2 versjonen Microplex har er ennå bedre.

7367736[/snapback]

har ikke sett her på en stund men grunnen er rett og slett at jeg da får hva jer er ute etter uten noe tull i endene skjønner? har bare lyst på et ordentlig kabinett som HOLDER og lian-li er best på markedet med lyd dempere ,kjøling osv

simple as that

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
har bare lyst på et ordentlig kabinett som HOLDER og lian-li er best på markedet med lyd dempere ,kjøling osv

simple as that

7615949[/snapback]

Vel Cooler Master har noen bra kabinetter så det er ikke bare lian li og Tt Mozart TX er helt super på kjøling både luft og vann !!

7615990[/snapback]

alle svar mottas med takk:D men uansett kommer jeg til og benytte et lian-li kabinett for de er jo som sagt er også fine og se på :D:D

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Husk at dyrest ikke alltid er best.  Se for eksempel på PC-V1100B. Det er dyrt,men luftgjennomstrømningen på det er ikke så god på grunn av en del spesielle løsninger.

Da er PC6070BSCANDV2 bedre og billigere. Jeg synes også det er mye penere enn PCV1100,men det er jo en smaksak.

Her er en test på PC6070B Scand. Den nye V2 versjonen Microplex har er ennå bedre.

7367736[/snapback]

se mine andre poster

Lenke til kommentar

Jeg vil se noen kabinett som faktisk er hvit snart. Er jo bare Alienware som har de kuleste designene. Like før jeg vurderer å bare kjøpe en drittmaskin derfra bare for å ha kabinettet og kaste resten.

Sort og børsta sølv er jo utrolig standard nå at jeg har lyst til å spy.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

7367736[/snapback]

sant nok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...