Saddlefall Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Heisann.. Vurderer å kjøpe 360, men har bare en 20" tv på hybelen, så det er ikke akkurat så mye å skryte av Har også en 20" widescreen LCD skjerm til PC'en og lurte på å bruke den med VGA kabel isteden. Hvor bra bilde vil jeg få? Lurer bare på om det er verdt det.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 klart det er... men gå får 20" pc skjermen din og den kabelen! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hm, går ut ifra jeg må ha en 360 HD kabel for å koble til LCD skjermen, eller funker det med en vanlig VGA kabel? Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du bare kjøper den originale VGA-kabelen. Jeg bruker den på en 19" CRT. Blir nydelig bilde. Og du får utnyttet full oppløsning på XBoxen. Tror jeg ga 249,- på Elkjøp. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Denne? Spør for å være sikker Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Denne? Spør for å være sikker 7367230[/snapback] jepp.. spiller på en 20"wide selv. Blir kjempebra bilde Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja ser ut som det er den ja. Den har VGA + 2 stk phono plugger for lyd, inkl. en overgang til mini-jack, som følger med løst. duc Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ok, bra Et n00bspørsmål til: Går ann å koble surround anlegg i tillegg, trenger ikke bruke de pluggene på den kabelen? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Ok, bra Et n00bspørsmål til: Går ann å koble surround anlegg i tillegg, trenger ikke bruke de pluggene på den kabelen? 7367431[/snapback] Da må du kjøpe med en optisk kabel, eller bruke en du allerede har Endret 27. november 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hmm, har frontpanel på lydkortet mitt, med rød og hvit kontakt. Regner med det går da Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har kjøpt eb 360, og har lyst å få bildet over på pc-skjermen. Etter litt søking på nettet fant jeg ut at jeg trengte en VGA HD AV kabel, men problemet er at det ikke går ann å ta ut vga kabelen som står i. Noen som vet om man kan kjøpe en vga overgang der man skifter fra pinner til hull slik at jeg kan plugge den sammen med VGA HD AV ledningen? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det følger med ein slik overgang med den orginale kabelen. OM du meiner at du skal koble sammen den som er LÅST til PC-monitoren? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Det følger med ein slik overgang med den orginale kabelen. OM du meiner at du skal koble sammen den som er LÅST til PC-monitoren? Mener du den orginale kabelen som er koblet til pc-monitoren eller VGA HD AV ledningen? Hvis den kommer med monitoren, så finner jeg den ikke. Tips om hvor den kan kjøpes? Edit: fant den hos clas ohlson, så jeg får ta meg en tur innom der i morgen. Takk for hjelpen. Endret 27. november 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hmm, har frontpanel på lydkortet mitt, med rød og hvit kontakt. Regner med det går da 7367581[/snapback] Da får du bare Stereo lyd Vil du ha surround, må du kjøpe en optisk toslink kabel (link) Jeg har kjøpt eb 360, og har lyst å få bildet over på pc-skjermen.Etter litt søking på nettet fant jeg ut at jeg trengte en VGA HD AV kabel, men problemet er at det ikke går ann å ta ut vga kabelen som står i. Noen som vet om man kan kjøpe en vga overgang der man skifter fra pinner til hull slik at jeg kan plugge den sammen med VGA HD AV ledningen? Noen som kan hjelpe? 7372344[/snapback] Kjøp denne pluggen http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308388 Da kan du koble kablene mot hverandre. edit: Hvis jeg har skjønt Mala rett, så følger det adapteret med i VGA HD AV kabelen til Microsoft Endret 27. november 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Da er jeg igang! Kjøpte meg en tredjeparts HD VGA kabel til 149kr (på modnet.no) Funket fett! Bra bilde, ingenting galt som jeg kan se Og lyden koblet jeg til frontpanelet på X-Fi lydkortet, funket også glimrende, så da har jeg surround også Jeg er fornøyd! Og Gears of War eier jo balle deluxe! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Fikk du surround ved å koble RCA (røde og hvite) pluggene? Det er ikke mulig Det må i såfall være "fake"-surround, at lydkortet oppsampler lyden til surround. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Fikk du surround ved å koble RCA (røde og hvite) pluggene? Det er ikke mulig Det må i såfall være "fake"-surround, at lydkortet oppsampler lyden til surround. 7372994[/snapback] Heh, godt mulig det, ikke vet jeg Koblet de i frontpanelet som sagt, som 5.1 settet er koblet til igjen bak på PCn. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg vurderer og kjøpe meg en 27" HD-TV for å bruke denne som PC skjerm og 360 skjerm... Så får jeg surround både på Xboxen og på PCen! Omba2k Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ble det noe delay på lyden når du kjører lyden gjennom pc'n? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 ble det noe delay på lyden når du kjører lyden gjennom pc'n? 7373338[/snapback] Ikke som jeg hørte, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå