notinuseanymore Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Driver å pusler med litt kode. Jeg har et skjema som brukeren fyller ut, Så sender skjemaet informasjonen videre til SMF (forumet) som lager en ny post basert på feltene i skjemaet. men jeg har et problem.. $msgOptions = array( 'id' => 0 , 'subject' => . $_POST['sted'] . $_POST['dato'], 'body' => $postbody , 'icon' => 'xx', 'smileys_enabled' => true, 'attachments' => array(), Så, emnefeltet i forumposten gies altså av 'subject' , men slik det står nå mangler jeg et mellomrom mellom sted og dato, hvordan kan jeg fikse dette? Har ikke så velgi mye greie på det her, men jeg prøver meg frem Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ... 'subject' => . $_POST['sted'] . ' ' . $_POST['dato'] ... Punktum kombinerer to strenger til en, og ' ' er en streng som kun inneholder et mellomrom. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 du kan også bruke html-koden men det blir i realiteten som å ta smør på flesk. Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 ... 'subject' => . $_POST['sted'] . ' ' . $_POST['dato'] ... Punktum kombinerer to strenger til en, og ' ' er en streng som kun inneholder et mellomrom. 7366588[/snapback] Hmm, får feil. Parse error: parse error, unexpected '.' in ... Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ok, da fikk jeg det til. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå