Demogorgon Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 heisann har kvitta meg med TV'n, men har fortsatt lyst til å spella litt PS2 i ny og ne. Jeg har et GF7600GT, MSI kort med TV inn. har prøvd å rote litt rundt med programmer som virtualdub men er i grunnen på ukjent grunn, veit ikke helt hva jeg skal gjøre for å få frem noe. det jeg ønsker, eler rettere sakt, det holder med et vindu som kan legges til fullscreen, trenge rikke noe fancy. virker som jeg trenger et WDM capture kompatibelt program, men som sakt er jeg i ukjent terreng på dette feltet. takker for all hjelp Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 mulig jeg har funnet noe: http://www.topshareware.com/STOIK-Capturer...nsfer-14336.htm men jeg ser fotsatt bare ei lita flik av et bilde, jeg vil selvfølgelig ha originaloppløsning og fullskjerm i realtime Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 ser joggu ut som virtualdub gir meg det jeg vil ha alikevell sitter å ser på Final Fantasy 10 introen men det er en stygg offset på bildet, det ligger alt for langt ned i vinduet, og det ser ikke ut til at jeg får justert på det? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 haha da fant jeg jaggu ut av den og >_< bare å skifte input decoder fra NTSC ( never the same color ) til Pal, siden det jo er pal vi kjører her i nord så da, hvis noen i fremtiden skulle lure på hvordan de skal ordne detta, ligger løsningen her hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå