nahoy Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fant et kult bilde når jeg stumblet. Det viser baksiden av en shampooflaske, den var dødskul, vet noen hvor man kan få kjøpt den? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Trur den er fake, tvilsomt at ein seriøs produsent ville ha skrive noko sånt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hehe, garantert en nerd som har kosa seg med photoshop Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Den hadde sikkert solgt litt, hvis den hadde vært i butikkene xD Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde kjøpt den der ass :!: Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hadde nok vert å finne i Dusjen her også Men jeg tror det er photoshop. Så ikke helt seriøst ut. Kunne jo vert framsida da med en mere seriøs bakside Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Haha, naice. Vil ha! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Shampoo som gjør håret feitere, flassete og har svettelukt . Gjør at du ser ut som en fullkommen nerd. Nei, fra spøk til revolver, ser ikke ut som det er en ekte shampoo. Hvertfall ikke i vanlige butikker, mulig de er noe utenlandsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå